У 2011 році телеканали груп «1+1» та «Інтер» продаватимуться за панеллю «Вся Україна».
За словами генерального директора групи «1+1» Олександра Ткаченка, перехід на загальнонаціональну панель здійснили всі канали групи незалежно від покриття: ТЕТ, «2+2» та «Сіті».
«Канали групи мовлять на всю країну, і дуже дивно, що інтереси великої кількості глядачів не враховуються, і ми бачимо викривлену картину і перегляду, і продажів. Саме тому «1+1» уже більше двох років активно підтримує перехід на загальнонаціональну панель. Ми готові її розвивати, оскільки вважаємо стратегічно правильним напрямком розвитку ринку. Наша країна складається не лише із міст 50 тис.+», ‑ зазначив пан Ткаченко.
На думку керівника продажів групи «1+1» Дмитра Лисицького, незабаром усі національні канали в Україні будуть продаватися лише за загальнонаціональною панеллю, оскільки, він переконаний, що на сьогодні «немає жодної причини, яка б могла виправдати розділення»:
«Якщо два роки назад, під час кризи, доцільність переходу ще можна було обговорювати, зараз ми просто не бачимо жодного приводу продовжувати ігнорувати половину населення країни».
Нагадаємо, 2010 року «1+1» оголосив про наміри продавати рекламу за загальнонаціональною панеллю.
Віце-президент UA Inter Media Holding Ярослав Порохняк також підтвердив інформацію про перехід на панель «Вся Україна» телеканалів групи «Інтер», зазначивши, що було прийняте таке рішення, оскільки «Інтер» вважає себе «загальнонаціональною групою».
А керівник служби досліджень та комунікацій телеканалу Олена Дурманова додала, що «Інтер» і в цьому році вже частково перейшов на продажі за загальнонаціональною панеллю: - Рішення продаватися за панеллю «Вся Україна» було прийнято і в цьому році. Підхід нашого сейл-хауза полягає у тому, що він продає ту аудиторію, яку купує рекламодавець. У нас у групі вісім каналів, і ми можемо це собі дозволити. «Інтер» якраз є тим каналом, який має найбільше покриття з-поміж усіх, він покриває різні вікові групи по всій території країни. І логічно, що канал із таким покриттям представляє себе за цією панеллю і надає рекламодавцям максимум можливостей. Я знаю, що такі угоди були і в цьому році. Щодо наступного року, то це просто зрозуміле і логічне рішення.
- Які канали групи, окрім «Інтера», переходитимуть на такі продажі?
- За цією панеллю також може пропонуватись і НТН.
- Олено, скажіть, а чому «Інтер» лише саме зараз вирішив перейти на продажі за цією панеллю? Оскільки раніше ви не виявляли такої зацікавленості.
- Панель повноцінно функціонує з 2009 року. І був потрібен період для осмислення, аналізу, виникнення попиту. До того ж 2009 рік був кризовим, і ніхто нічого не хотів змінювати, покращувати тощо. Тому все також дуже логічно.
- Чи не пов'язано це з тим, що у «Інтера» у цьому році простежується найбільше падіння частки якраз за показниками «50 тис.+»?
- Це була тенденція літа та осені, зараз уже кілька місяців зовсім інша тенденція. І з наступного року буде покращення комерційної аудиторії - її ядро - це 18-54 в містах «50 тис.+». Тому пропозиція ринку повної панелі однозначно не пов'язано з цим питанням.
- Ви згадали, що ядром вашої аудиторії є 18-54, чи плануєте всі повноцінно переходити на цю аудиторію, чи залишитесь на 18+?
- Є канал зі своїм брендом і своєю аудиторією. А для «Інтера» це все населення країни. Але є аудиторія найбільш затребувана рекламодавцями. За фактами цього року комерційне ядро - це 18-54, міста «50 тис.+», але це просто різні потреби, різні стратегії. У «Інтера» залишається своя аудиторія, вона працюватиме для всіх глядачів усієї країни. І це нічого не змінить. У нас є стратегія, що «Інтер» залишатиметься головним каналом країни, першою кнопкою, а це автоматично означає аудиторію 4+.
- Раніше панель «Вся Україна» фінансував канал «1+1», як найбільш зацікавлений. Що буде наступного року?
- Рішення ІТК ще не було прийняте і це питання ще не обговорювалось.
Як уже повідомляла ТК, «Інтер» та «1+1» вирішили, що в 2011 році продаватимуть рекламу спільно. За словами пані Дурманової, така домовленість була прийнята у зв'язку з нинішньою конфігурацією на ринку, до того ж «Інтер» та «1+1» мають максимальне покриття і є «єдиними комерційними національними каналами»:
«Є ще Перший національний, але він державний і у них інша система розвитку, бізнесу та продажів. Тому об'єднання двох національних каналів у політиці продаж мені здається цілком правильним рішенням. І з цього боку тут важко знайти аргумент проти. На сьогодні три інші канали продаються одним сейл-хаузом і знаходяться в одному холдингу, то об'єднання двох інших каналів п'ятірки створює більш здорову конкуренцію для розвитку, бізнесу та ринку у цілому».
Источник: Телекритика
|