Перший автомобільний телеканал 2011 року працюватиме з будинком продажів Maxximum Adv. Про це «Телекритику» повідомила керівний партнер групи Maxximum, до якої входить будинок продажів, Вікторія Семененко.
Нагадаємо, з травня 2010 року рекламний час Першого автомобільного продавав «Відео Інтернешнл Україна». Наприкінці року канал змінив сейлз-хаус, уклавши договір з Maxximum Adv. Договір поширюється і на 2011 рік.
У жовтні 2010 року, як повідомляла ТК, Maxximum Adv пролонгував договори з телеканалами «Меню-ТБ», Maxxi TV (канал групи Maxximum) та Music Box Ua і залучив двох нових клієнтів - Перший діловий та «Гумор-ТБ».
«Нашою метою на 2011 рік було зберегти усіх партнерів, з якими ми працювали, в 2010-му, і стати виключно спеціалізованим селлером для нішевих каналів. Також ми прагнули додатково посилити спліт якісними нішевими каналами з чоловічою аудиторією. Що ми, власне, й зробили: додається один діловий та один автомобільний телеканали», - зазначає піні Семененко.
Як повідомляла «Телекритика», «ВІ Україна» продаватиме рекламу на Першому національному та ще 12 каналах.
«Інтер» та StarLightMedia 2011 року співпрацюватимуть у рекламних продажах.
Источник: Телекритика
|