09-02-2011 Щороку Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) аналізує, якою є соціальна реклама на телебаченні, які телеканали її транслюють, в якому обсязі, хто є основними рекламодавцями, виробниками й т.д.
Пропонуємо розглянути, підготовлений аналітичною службою ІТК, звіт по соціальній рекламі в Україні за 2010 рік. У звіті також представлений аналіз динаміки соціальної реклами за окремими параметрами в період 2008-2010 років. Зауважимо, що протягом трьох років найвищий рейтинг (в даному випадку за Wgrp%) мала кампанія соціальної реклами «Зупинимо СНІД».
Серед загальних категорій соціальної реклами у 2009 та 2010 роках на 1 місці (за показником Wgrp%) знаходиться категорія «Захист здоров’я», у 2008 ця категорія посіла тільки 3 місце. Аналіз дозволяє стверджувати, що у 2010 році найбільшу кількість соціальної реклами глядачі подивились на телеканалі СТБ, у 2009 – на телеканалі ICTV, у 2008 – на телеканалі ІНТЕР. Цікаво, що серед всіх роликів соціальної реклами протягом 2008-2010 років найвищий рейтинг отримали кампанії рекламодавця «АнтиСНІД фонд Олени Франчук».
Аналіз здійснений на основі існуючої структури соціальної реклами, що вимірюється в межах дослідження телевізійної аудиторії (всеукраїнське панельне дослідження), використовуючи програмне забезпечення Markdata.
При використанні матеріалів даного звіту в будь-якому вигляді обов’язковим є посилання на джерело даних.
При републікації або цитуванні матеріалів даного звіту на сайтах обов’язковим є гіперпосилання на http://www.itk.ua.
Ознайомитись зі звітами за 2008 та 2009 роки можна на сайті ІТК.
Відео ролики надані компанією «Комунікаційний Альянс»
Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) заснований 27 серпня 2002 року з метою представлення та захисту інтересів телевізійної індустрії.
Галузь, яку представляє ІТК – це 2 280 млн. гривень річного прибутку (за 2009 рік).
Засновниками ІТК стали вісім гравців телевізійного ринку, а саме телеканали: 1+1, Інтер, ICTV, Новий, СТБ, Тоніс, медійні агенції DMB&B/Starcom MediaVest Group (тепер Publicis Groupe Media), Provid/BBDO (тепер «Медіа Дирекція») та «Ефект Інтегрейтед Медіа» (Initiative media).
ІТК об’єднує 18 учасників станом на січень 2010 року
Незмінним Головою ІТК залишається Олег Попенко, генеральний директор Publicis Groupe Media. Виконавчий директор ІТК - Катерина Котенко. В команді ІТК працює 14 осіб.
ІТК входить до складу багатьох міжнародних організацій у галузі телебачення та медіавимірювань.
Детальніше на сайті http://itk.org.ua/
Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
|