Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







Ніколай Крістенсен про аспекти конвергентного процессу та роль нових медіа у Данії


14 февраля 2011 | Телевидение / На украинском языке / Украина / Пресс-релизы | Добавил: Сергей Никандров
Ніколай Крістенсен про аспекти конвергентного процессу та роль нових медіа у Данії14.02.2011 25 лютого 2011 року Індустріальний Телевізійний Комітет за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» проводить майстер-клас «Конвергенція та нові медіа» для працівників новинних департаментів медіа-компаній. Одним з доповідачів майстер-класу виступить директор телевізійного та медіа напрямків Школи медіа та журналістики Ніколай Крістенсен (Данія). Одним з напрямків діяльності школи є дослідницька робота по новим медіа та конвергенції, медіа праву, суспільному телебаченні та радіо. Ми запропонували йому дати відповіді на декілька наших запитань.

ІТК: Які можливості нові медіа надають глядачу?

Ніколай Крістенсен: Говорячи про можливості нових медіа, необхідно враховувати різні аспекти. Одне з розумінь нових медіа – це те, що вони являють собою нові платформи (мобільний зв’язок, Інтернет). В результаті, глядачі можуть отримувати контент будь-де та будь-коли. Це, напевно, найбільше революційне досягнення за останні 10 років. Телевізійна індустрія не може не реагувати на ці зміни і шукає нові шляхи до нового глядача.

Ніколай Крістенсен про аспекти конвергентного процессу та роль нових медіа у Данії


Іншим аспектом нових медіа виступає створення активної взаємодії глядача та «медіа події». Участь у дискусіях, голосуваннях, внесок у маркетингову політику компанії, створення контенту – ці та інші фактори активної взаємодії свідчать про те, що телебачення стає ближчим до свого глядача. Він є частиною гри, і якщо перестане брати у ній участь – ви програєте…

ІТК: Що дає конвергенція на виході?

Ніколай Крістенсен: Один з аспектів конвергенції – це поєднання різних видів медіа для створення нової інформації та способів її розповсюдження. Радіо станції мовлять в Інтернет, телевізійні програми стають підкастами. Інший вид конвергенції включає медіа, які доносять однаковий зміст. Це дає можливість продовжити життя телевізійному продукту та відкриває доступ до нього більшому колу глядачів. З іншого боку даний процес створює певні виклики для телевізійних компаній. Швидкість подачі інформації (не вчорашні новини), правильний вибір платформи (де мій глядач?) та засобу мовлення (чи почують мене?) – ось деякі аспекти конвергентного процесу.

ІТК: Яка функціональна роль нових медіа у Данії?

Ніколай Крістенсен: За останні десять років медіа індустрія у Данії зазнала значних змін. Видавництва, які спеціалізувались на одній газеті, сьогодні також виробляють телевізійний та радіо продукти. Пошук влучної бізнес моделі не завершився і досі. Телерадіомовна Корпорація Данії (Danish Broadcasting Corporation) є прикладом успішного застосування конвергентних процесів та повного циклу медіа виробництва на різних платформах. Корпорація націлена на підтримання своєї долі на телевізійному ринку, залучення молодої аудиторії, зменшення витрат, виробництво конкурентоспроможного продукту, залишаючись при цьому важливим осередком культурних та суспільних цінностей.

ІТК: Дослідження з конвергенції та нових медіа в Датській школі медіа та журналістики для суспільного чи специфічного призначення?

Ніколай Крістенсен: Дослідження проводяться разом з медіа компаніями. З деякими дослідженнями можна ознайомитись на нашій платформі Update, частково інформація розміщається в друкованих виданнях, а також надається безпосередньо зацікавлених сторонам. До речі, Школа співпрацює з Poynter Institute, США (інститут журналістики) ; приймає участь у дослідницькому проекті Digital Urban Living (Цифрове Міське Життя), який досліджує «цифровий» спосіб життя та нові медіа.

Свої запитання Ніколаю Крістенсену зможуть також поставити учасники майстер-класу «Конвергенція та нові медіа».

Участь у майстер-класі є безкоштовною. Відбір учасників відбудеться шляхом електронного анкетування. Заявки на участь приймаються до 14 лютого 2011 року. Результати будуть оголошені 16 лютого 2011 року.

Всі запитання надсилайте на електронну адресу antipina@itk.ua або телефонуйте +380 96 212 57 98 Ярослава Антіпіна, менеджер проекту.

Дата проведення: 25 лютого 2011 року

Місце проведення: готель «Воздвиженський», вул. Воздвиженська, 60 а,б.

Організатор: Індустріальний Телевізійний Комітет за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».


Індустріальний Телевізійний Комітет (ІТК) заснований 27 серпня 2002 року з метою представлення та захисту інтересів телевізійної індустрії.

Галузь, яку представляє ІТК – це 2 280 млн. гривень річного прибутку (за 2009 рік).

Засновниками ІТК стали вісім гравців телевізійного ринку, а саме телеканали: 1+1, Інтер, ICTV, Новий, СТБ, Тоніс, медійні агенції DMB&B/Starcom MediaVest Group (тепер Publicis Groupe Media), Provid/BBDO (тепер «Медіа Дирекція») та «Ефект Інтегрейтед Медіа» (Initiative media).

ІТК об’єднує 18 учасників станом на січень 2010 року

Незмінним Головою ІТК залишається Олег Попенко, генеральний директор Publicis Groupe Media. Виконавчий директор ІТК - Катерина Котенко. В команді ІТК працює 14 осіб.

ІТК входить до складу багатьох міжнародних організацій у галузі телебачення та медіавимірювань.

Детальніше на сайті http://itk.org.ua/


Источник: Прес-служба Індустріального Телевізійного Комітету
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.