З усіх представників медійної індустрії найбільшу дохідність - 39% - 2010 року мали кабельні оператори. Другу сходинку з показником 36% обіймають інтерактивні медіа. Далі йдуть кабельні телемережі (33%), супутникове ТБ (27%), видавці (20%), конгломерати (18%), ефірні мовники (16%), телевізійні та кіно- продакшени (12%).
Такі дані отримала одна з найбільших у світі аудиторських компаній Ernst & Young у ході свого дослідження, повідомляє Worldmarketmedia.com. Дослідження за назвою Spotlight on profitable growth: media & entertainment випущене 14 березня.
Загалом протягом останніх 5 років (2006 - 2010) бізнес кабельних операторів був най рентабельнішим: 38%. Інтерактивні медіа мали показник 35%, кабельні мережі - 31%. Супутникове телебачення - 27%, видавництво - 20%, конгломерати - 19%, бродкаст - 18%, продакшен - 11%.
Источник: Телекритика
|