Технічний комітет Індустріального телевізійного комітету (ІТК) замовив телефонне опитування телеглядачів. Дві компанії, що мають власні кол-центри, методом CATI опитували киян про їхні глядацькі звички, перегляд програм та каналів.
Опитування було пробним і проводилося поки що один раз.
Виконавчий директор ІТК Катерина Котенко підтвердила ТК інформацію і повідомила, що загальна мета дослідження - замірити телеперегляд в альтернативний спосіб. «Це експеримент у рамках контролю якості панелі. Але зіставити отримані дані з даними GfK неможливо, їх не можна порівнювати. Це просто інше, альтернативне дослідження».
Нагадаємо, компанія GfK Ukraine разом з «Комунікаційним альянсом» проводять піплметричне дослідження телеперегляду на замовлення ІТК.
Результати дослідження, за словами пані Котенко, представлять техкомітету на найближчому засіданні (і після цього «Телекритика» сподівається повідомити читачам деякі результати опитування. - ТК).
За словами представників телеканалів, метою «пробного» дослідження було протестувати саму методологію і вирішити, чи варто замовляти опитування на постійній основі. Методологія має дозволяти розширить можливості контролю якості даних, які приходять з ринку соціологічних досліджень, і отримувати нові дані щодо глядацьких симпатій. «Потрібно, по-перше, зрозуміти, наскільки адекватними є ті дані, які ми зараз отримуємо з ринку. По-друге - зрозуміти, чи ідентифікують глядачі, що вони, взагалі, дивляться. Які програми, які канали. Це допоможе зрозуміти, працює бренд чи ні», - пояснив мету дослідження представник одного з великих каналів.
Він звернув увагу на те, що російський Первый канал проводить власні дослідження аудиторії і її перегляду методом CATI, фактично відмовившись від індустріального піплметричного дослідження. Зауважимо, що за цим дослідженням рейтинги Первого є вищими, ніж показують піплметри.
Источник: Телекритика
|