Рекламні продажі кабельних телеканалів вперше вийшли на один рівень із «великою четвіркою»
Кабельні телеканали у США збільшують рейтинги телеперегляду, а разом з цим і обсяги проданого інвентарю. Таким є результат міграції американських глядачів від «великої четвірки» ефірних мовників, пише Warc.com.
The Wall Street Journal повідомляє, що рейтинги зросли на 9-16% порівняно з минулим роком. TNT і TBS, які належать Time Warner, зафіксували покращення на 12-13%, а Bravo (належить NBC Universal), E! і Oxygen - на 11-14%.
Також на 15% відсотків збільшилися продажі інвентарю кабельників. Загалом було продано рекламного часу на суму близько $9,3 млрд.
За даними Deadline.com, «велика четвірка» змогла продати близько 80% свого рекламного часу під час афронт-сезону цього року, разом із попередньо проданим інвентарем це склало близько $9,2 млрд. Цифри вищі, ніж 2010 року (відповідно 77% та $8,5 млрд).
Таким чином, обсяги продажів кабельних телеканалів вперше вийшли на один рівень із «великою четвіркою».
Коментуючи успіх кабельників, аналітик Barclays Capital Ентоні ДіКлементе зауважив: «Було два чинники, які допомогли кабельникам зрівнятися з ефірними мовниками. По-перше, це перехід глядачів до кабельного мовлення, що підняло його рейтинги, а також можливості для продажу інвентарю. По-друге, зменшився розрив цін між обладнанням бродкастерів та кабельників»
У той же час рекламні продажі загалом стрімко ростуть, відштовхнувшись від кризових антирекордів.
Згідно з «Інтернаціональним рекламним прогнозом» Warc, витрати на телебачення в США цього року зростуть на 3,8%, слідом за минулорічним ростом у 7,8%.
Источник: Телекритика
|