У 2012 році ринок телевізійної реклами в Україні зросте на 19% до 4,02 млрд грн за песимістичним сценарієм чи на 23% до 4,15 млрд грн за оптимістичним (залежно від зростання обсягу ВВП). Такий прогноз на своїй щорічній конференції This year, next year озвучила рекламна група GroupM.
Інфляція на ТБ при цьому становитиме 11-15% (зростання вартості пункту рейтингу), вважають у групі.
Купівельна здатність населення та ВВП будуть найважливішими чинниками, від яких залежатиме розмір ринку. За словами медіадиректора групи Максима Лівінця, у питанні зростання вартості реклами велике значення матиме рекламна конфігурація. За умови збереження поточної конфігурації (холдинг Віктора Пінчука StarLightMedia продає рекламу спільно з групою «Інтер» у співпраці з «Україною») інфляція буде максимальною, а розпроданість ефіру - низькою. За умови підвищення конкуренції між групами вартість рекламного часу підвищуватиметься мінімально, але розпроданість буде великою.
Загалом щонайменше медіаринок 2012 року зросте на 16,6% (прим.: у таблиці округлено до 17%), максимум - на 20,3%. Це буде 9,4 - 9,7 млрд грн.
Преса додасть 7-10%, радіо - 17-20%, інтернет - 37-41%.
Источник: Телекритика
|