Канал «Інтер» оголосив конкурс на посади промо-директора та редактора ефіру. Відповідні вакансії з позначкою «Терміново!» розміщені на сайті телеканалу.
Як зазначається, для кандидата на посаду промо-директора бажано мати досвід роботи у медіа від 5 років; досвід успішного виведення бренду, промотування телепродукту, формування бізнес-планів, концепцій просування продукту, розробки промо-кампаній та їх реалізація. Також вітається вміння керувати напрямками промо та PR, розуміння технології та специфіки телевізійного виробництва, вміння аналізувати ефективність промо-діяльності та PR, а також комунікативні та презентаційні навички.
Вимоги до претендентів на посаду редактора ефіру: освіта вища технічна, досвід роботи на телебаченні бажаний, вміння працювати з великими масивами інформації, знання ПК на рівні впевненого користувача.
Основні обов'язки редактора ефіру: перегляд телевізійного продукту, що заплановано до виходу в ефір; контроль відсутності технічного браку, забезпечення сегментування телепродукту, координація своєчасного перегону телевізійного продукту.
Резюме на посади редактора ефіру та промо-директора можна відіслати на сайті «Інтера».
Источник: Телекритика
|