Компанія NBC Universal планує запустити розважальний канал E! Entertainment на територіях країн СНД. Про це повідомив Мераб Гарбунія, генеральний директор Universal Networks під час бізнес-сніданку 19 жовтня.
За його словами, наразі проект перебуває на останніх стадіях обрахування бюджету: «Ми хотіли вже давно його запускати, але є одна з проблем, яку ми розуміли, що цей канал не можна запускати без локального виробництва. Відповідно, ми зараз в Москві організовуємо цю діяльність. На каналі безумовно разом з іноземними зірками, новинами, і всім, що є в світі індустрії розваг, повинні бути відображені й російські селебрітіз, зірки, а в майбутньому і українські. Буваючи в Україні, я помітив, що індустрія розваг в Україні розвинена подеколи більше, ніж в Москві. Це означає, що є попит на розваги, і це повинно бути відображено на каналі E! Entertainment», - сказав він.
Нагадаємо, в Україні з пакету компанії представлені Diva, Syfy, Universal channel.
Крім того, навесні 2012 року в країнах СНД стартує HD-версії каналу Universal. За словами генерального директора, орієнтовно це відбудеться в березні. Комерційні умови роботи з операторами ще обговорюються.
Також NBC Universal має намір посилити маркетингову та промо діяльність на території України: «Території країн СНГ і Балтії відтепер будуть управлятися з московського офісу, а не з Лондона. Головне, на мій погляд, що ми упустили - це маркетингова підтримка, що було досить важко здійснювати з Лондона», - говорить гендиректор.
Нагадаємо, у травні цього року NBC Universal відкрив в Україні прес-офіс, який займається інформуванням щодо новин компанії, програм, анонсів. За його допомогою можна буде отримати ексклюзивні інтерв'ю режисерів і зірок. Наразі у його складі двоє чоловік - Інна Петрашова і Наталя Колосова.
За словами Анни Бенетт, директора з маркетингу Universal Networks, передбачається, що в Україні впроваджуватиметься схожа маркетингова стратегія, що і в Росії: «Це включає в себе і рекламу, сайти, брендування офісів обслуговування». В Україні поки що Universal Networks починає працювати з піару, щоб познайомити глядача з тим, що транслюється на їхніх каналах, з публікацій у великих виданнях, програмної сітки в усіх телегідах.
«Ми витрачаємо мільйони доларів на рекламу і маркетинг. Окрім іміджевої реклами, коли ми обклеюємо радіостанції, місто, біл-борди, ми робимо близько 30 акцій в рік з операторами. Наприклад, за 2-3 дня до всезагальної прем'єри країни, ми привозимо копію фільму у визначене місто. Закриваємо кінотеатр і робимо прем'єру фільму - безкоштовний показ для переможців конкурсів, які напередодні провів оператор. Схожі ідеї будемо пробувати і в Україні», - розповідає Олена Глуховська, директор з розвитку.
Як зазначила в коментарях ТК Анна Беннет, Universal Networks планує замовляти певний обсяг досліджень у Gfk-Україна, щоб краще розуміти українську аудиторію.
Ще один напрям роботи Universal Networks в Україні, за словами Мераба Гарбунії, - захист контенту від піратства: «Ми активно працюємо в кожній країні з організаціями, які спеціалізуються на захисті контенту. У нас передбачається зустріч в Нацраді України і в Міністерстві закордонних справ з приводу того, як зробити світ телеіндустрії більш цивілізованим».
Источник: Телекритика
|