Частка «2+2» у листопаді була найвищою за всю історію телеканалу як за добу, так і в прайм-таймі. Порівняно з жовтнем 2011 року, частка (shr%) каналу у прайм-таймі зросла на 36%, за добу - на 30%.
У листопаді середньодобова частка «2+2» досягла 2,6% (shr%), рейтинг - 0,39% (rat%) серед глядачів у віці 18 - 54 рр. у містах з населенням понад 50 тис. мешканців. У прайм-таймі (19:00 - 23:00) частка «2+2» у листопаді становила 3,0%, рейтинг - 1,1%. Відтак, за підсумками листопада «2+2» посів 8 місце серед вітчизняних телеканалів у прайм-таймі.
Головними чинниками позитивної динаміки рейтингу «2+2» стали високі показники (shr%) трансляцій матчів Ліги Чемпіонів та Ліги Європи УЄФА (5,1%), лінійки праймового кіно (4,2%), програм «Ульотне відео по-російськи» (3,3%) та «Профутбол» - 3,1%, т/с «Спартак» (2,7%), денного показу т/с «Гаїшники» (3,9%).
Згідно з даними дослідницької компанії «Gfk Ukraine». Підготовлено з використанням ПЗ «Markdata», за остаточними та попередніми даними (жовтень - листопад 2011).
Источник: Телекритика
|