Група каналів «1+1» 2012 року подаватиме рекламу на 5-му каналі. Інформацію, яка вже відома ринку і яка відображена у шоп-листах, «Телекритиці» офіційно підтвердив керівник відділу продажів групи Дмитро Лисицький.
За словами пана Лисицького, умови співпраці залишають за «1+1» майже увесь обсяг рекламних рейтингів каналу. У разі, якщо залишаться вільні місця, сам канал зможе розміщувати клієнтів на умовах медіабартеру, локальні компанії тощо.
«У нас, на каналах групи "1+1", непогано молодшає аудиторія. Такі канали, як 5 канал і ТОНІС, дозволять рекламодавцям оптимізувати бюджет - за невелику ціну взяти аудиторію, яка близька до верхньої межі нашої комерційної аудиторії, 18-54, бо це канали переважно з дорослими глядачами», - прокоментував Дмитро Лисицький. За 18-54, вибірка «Вся Україна» 5 канал чає частку близько 1%.
За словами пана Лисицького, контракт з 5 каналом укладено на рік.
Нагадаємо, за неофіційною інформацією, 2012 року «1+1» співпрацюватиме у продажах реклами з сейлз-хаусом медіагрупи «Україна». Також він продаватиме рекламний час ТОНІСа.
Источник: Телекритика
|