За підсумками 2011 року частка телеканалу «2+2» зросла на 64% за добу та на 82% у прайм-тайм (19:00 - 23:00), порівняно з 2010 роком. Це найвищі показники темпів зростання популярності серед першої десятки вітчизняних телеканалів.
Показники «2+2» у 2011 році рекордні в історії каналу. Середньодобова частка (shr%) «2+2» за підсумками року досягла позначки 1,8%, рейтинг (rat%) - 0,25%, у прайм-таймі частка телеканалу за рік становить 2,0%, рейтинг - 0,65% серед глядачів віком 18 - 54 рр. у містах з населенням понад 50 тис. мешканців. У 2010 році частка «2+2» становила 1,1% як за добу, так і у прайм-таймі, рейтинг - 0,15% за добу, 0,34% у праймі.
Максимально показники «2+2» зросли восени 2011 року, після ребрендингу та старту нового сезону. Середня частка «2+2» за період вересень - грудень 2011 становила 2,2% за добу та 2,4% у прайм-таймі.
Найбільшою популярністю серед глядачів (shr%) «2+2» у другому півріччі минулого року користувалися прямі трансляції трансляцій матчів Ліги Чемпіонів та Ліги Європи УЄФА (4,7%), праймовий фільмопоказ у будні о 21:30 (3,5%), програми «Профутбол» (2,9%) та «Ульотне відео по-російськи» (3,1%), телесеріали «Спартак» (2,8%) і «Даїшники» (3,6%, денний показ).
Згідно з даними дослідницької компанії «Gfk Ukraine». Підготовлено з використанням ПЗ «Markdata», за остаточними даними (2010/ 2011 роки).
Источник: Телекритика
|