Київський телеканал «Купол» змінив логотип і програмну концепцію і став телеканалом Business Kyiv (екс-UBC). Відповідні зміни до ліцензії ТОВ «ТРК Купол» внесла Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 22 лютого.
Формат каналу залишається інформаційно-просвітницьким з фільмопоказом. При цьому зростає кількість програм власного виробництва з 2 год 45 хв до 11 год, зменшується кількість національного продукту з 20 до 17 год і зростає - іноземного продукту з 4 до 7 год.
У жанровому розподілі зменшується кількість інформаційно-аналітичних і публіцистичних програм з 15,5 до 10 год, зростає - культурно-мистецьких з 30 хв до 2,5 год, науково-просвітницьких з 1 до 4 год, фільмопоказу з 2 до 3 год, з'являється 1 год розважально-музичних програм. Що стосується дитячих програм, яких у «Купола» було 2 год на добу, Business хотів їх узагалі позбутися, але після дискусії з членами Нацради погодився залишити 30 хв на добу.
Нагадаємо, раніше «Купол» збільшив потужність свого передавача у 500 разів - з 10 Вт до 5 кВт, збільшивши територію покриття сигналом, а також став обов'язковим для київських кабельників, увійшовши до універсальної програмної послуги в Києві.
Як писала «Телекритика», телеканал «Купол» придбала корпорація UBG, одразу заявивши про намір запустити на його частоті телеканал UBC, 30% якого також належить їй. Наприкінці минулого року UBC змінив назву на Business. Однак Нацрада відмовила в переоформленні ліцензії UBC на Business та призначила йому перевірку за самовільну зміну логотипа.
Источник: telekritika.ua
|