Сейлз-хаус групи «1+1 медіа» - «Плюси» - уклав угоду з Discovery Networks щодо продажу рекламних можливостей каналу Discovery Channel. Про це повідомляє прес-служба Discovery Networks.
У межах угоди «1+1 медіа» отримала ексклюзивні права на продаж реклами і неексклюзивні права на реалізацію спонсорських проектів на Discovery Channel на території України.
Минулого року партнером Discovery Networks щодо продажів реклами в Україні була компанія «Відео Інтернешнл Україна».
«Наші сильні сторони - найвища якість контенту і чітке таргетування, які забезпечують точне попадання в аудиторію. Ми впевнені, що "1+1 медіа" допоможе українським клієнтам наочно побачити ці переваги», - наголосила Олена Скобелєва, директор з продажу реклами Discovery Networks у Північно-Східній Європі.
Комерційний директор «1+1 медіа» Валерій Варениця у свою чергу зазначив, що йому приємно працювати з якісним контентом, який пропонує Discovery Networks. «Після такої операції пул каналів, чиї інтереси ми представляємо, став ще ширшим і, впевнений, буде цікавим рекламодавцям», - додав він.
Нагадаємо, сейлз-хаус «Плюси» у 2013 році також продає рекламні можливості каналів Tonis, 5 канал, «Ера», Перший національний, «НТВ Мир», RU music і OTV.
Источник: Телекритика
|