Сейлз-хаус «Медіапартнерство», що входить до складу медіахолдингу «Медіа Група Україна», з лютого починає продаж реклами на телеканалі «Футбол 2». Про це повідомляє прес-служба.
Директор сейлз-хауса «Медіапартнерство» Вероніка Радченко переконана, що ця пропозиція - це можливість для рекламодавців досягати своєї цільової аудиторії.
«Завершено формування єдиного і неподільного пакета футбольних каналів «Медіа Група Україна». Тепер «Футбол 1» і «Футбол 2» надаються виключно разом у базових телевізійних пакетах кабельних операторів. А весь найкращий ексклюзивний футбольний контент, зокрема, Чемпіонат світу-2014 у паритетному відношенні розділений між телеканалами «Футбол 1» і «Футбол 2». Відтепер рекламодавці зможуть розміщуватися одночасно на двох футбольних каналах «Медіа Групи Україна», що дозволить зібрати велику цільову аудиторію та відповідно збільшити ефективність реклами», - зазначив директор телеканалів «Футбол 1»/«Футбол 2» Олександр Денисов.
Нагадаємо, наприкінці грудня 2013 сейлз-хаус «Медіапартнерство», який відповідає за продаж реклами у медіахолдингу «Медіа Група Україна», підписав угоду про співпрацю з продажу рекламних можливостей телеканалів «Тоніс» та «5 канал». Комерційна пропозиція сейлз-хауса «Медіапартнерство» з продажу прямої реклами складає пакет з чотирьох каналів групи і двох партнерських каналів.
Источник: Телекритика
|