Вчора, 3 квітня, у Каннах стартував телеринок MIPTV, на якому традиційно збираються представники телеіндустрії зі всього світу. Тут починають свій шлях по телеекранах різних країн формати ТВ програм і телевізійні серіали, зустрічаються і укладають угоди представники продакшенів і телеканалів.
Уже третій рік поспіль студія «Квартал 95» бере участь в найбільших телевізійних ринках MIPCOM і MIPTV, представляючи свої власні формати і фільми. Свою роботу в Каннах українська компанія почала з хороших новин. Проект «Розсміши коміка», проданий в Фінляндію наприкінці минулого року, мав безпрецедентний успіх у телеглядачів північної країни. Прем'єрний випуск програми, який був показаний в ефірі каналу Nelonen у минулий четвер, знятий за оригінальним форматом «Кварталу 95», продемонстрував високі цифри телеперегляду. При середній частці фінського каналу shr 15% по аудиторії 10-14, програма Crack Them Up (Розсміши коміка) показала частку shr 24,9% (аудиторія 10-44) і рейтинг - rat 5,6%. Всього ж перший випуск гумористичного шоу подивилося 294 000 телеглядачів.
У цьому році на MIPTV «Квартал 95» представив свій новий багатосерійний анімаційний проект для самих маленьких глядачів - «Жужа». Це яскравий і добрий мультфільм про живу іграшку Жужу, добре відому з перших сезонів фільму «Свати». У серіалі строката одноока іграшка стала близьким другом для онучки Жені, яка не випускала її з рук і ділилася з нею своїми секретами. У анімаційному проекті Жужа живе у родині з дітьми Нікою і Микитою. У мультфільмі в доступній формі маленьким глядачам даються поради та відповіді на різні питання як влаштовані ті чи інші речі і явища.
Попереду ще три дні роботи MIPTV, десятки конференцій, скринінгів, профільних сесій, і презентацій.
Источник: Пресс-служба "Квартал 95"
|