Сейлз-хаус «Відео Інтернешнл – Пріоритет» відкрив сітку на розміщення реклами на телеканалі «1+1» у 2009 році, повідомляє «Медіабізнес». «Ми вчиняємо абсолютно у відповідності з контрактом. Це ані жест відчаю, ані бутафорські заяви, а цілком технологічно обґрунтована річ. Бо, наскільки я розумію, чиїсь спроби побігати по рекламодавцях не могли увінчатись успіхом. І повірте, ця ситуація буде вигідна всім сторонам – я маю на увазі не лише нас і телеканал, а весь ринок і його учасників», - цитує видання генерального директора «ВІ – Пріоритет» В’ячеслава Булавіна. Нагадаємо, 18 грудня телеканал «1+1» оголосив, що з 1 січня продаватиме рекламний час самостійно, для чого створив департамент продажів. У той самий час припинення співпраці з «Пріоритетом», за інформацією «ТК», планують канали «Кіно» і ТЕТ. Джерела «ТК» припускають, що відкриття сітки є формальним кроком: оскільки договір між «1+1» та сейлз-хаусом ще не розірвано, «Пріоритет» зобов’язаний виконувати його умови.
Источник: Телекритика
|