Наступного року «плюси» візьмуться за освоєння розважальних форматів і тимчасово відмовляться від суспільно-політичних програм. Керівництво каналу таку позицію пояснює перенасиченістю ринку політичними проектами. Про це «МедіаБізнес» повідомили на телеканалі.
Зокрема, студія збирається запустити документальні та публіцистичні програми. «Бюджету телеканалу достатньо для того, щоб виробити цілий ряд розважальних програм, два-три серіали власного виробництва, і, ймовірно, формат пов’язаний із танцями, – розповідає генеральний директор «1+1» Олександр Ткаченко. – Навесні і восени наступного року ми плануємо запуск двох розважальних форматів, які раніше не були на вітчизняному ринку».
Також у першій половині 2009 року на «1+1» збираються взятися за вироблення документалістики. Виготовлення документальних програм студія замовлятиме стороннім авторським групам. А формуванням таких замовлень на телеканалі займеться окремий відділ, який буде складатися з 2-4 чоловік.
За словами Олександра Ткаченка відділ очолять Андрій Нестеренко – нині керівник промо-департаменту телеканалу, який раніше працював на «плюсах» головним режисером та Роман Вибрановський. Останній має досвід роботи директором публіцистичних програм НТКУ, а нині працює менеджером програм «Простір змін» у благодійному фонді Арсенія Яценюка «Open Ukraine».
Водночас на каналі наголошують: чекати появи соціальної документалістики не слід, фільми будуть спрямовані на широку аудиторію. «Це не будуть документальні програми в радянському дусі, – зазначає Олександр Ткаченко. – Це буде інфотеймент. Тобто у фільмах не буде пошуків другого дна чи картинок, глибинний зміст яких розумієш лише добре зосередившись. Ми хочемо робити продукт масового виробництва».
Разом з тим, за словами генерального директора каналу, у ефірі «плюсів» залишатиметься багато новин.
«Студія 1+1» – загальнонаціональний канал. Технічне покриття України – 95%. З′явився в ефірі у вересні 1995 року. 100% акцій телеканалу належить корпорації Central Media Enterprises Ltd. Середньодобова доля аудиторії каналу у першому півріччі 2008 року сстановила 16,74%, рейтинг – 2,58% (18+, загальноукраїнська панель). По закупівельній аудиторії (18+, міста 50+) доля – 12,81%, рейтинг – 1,89%. За аудиторією 18-54 (загальноукраїнська панель), по якій канал буде продаватися у 2009 році, середньодобова доля у праймі буднього дня становить 16,1%.
Источник: МедіаБізнес
|