Телеканал «1+1» втратив одного зі своїх старожилів. Цього тижня заяву на звільнення написав директор зовнішнього виробництва студії «1+1» Олександр Лозинський. Про це він повідомив «МедіаБізнесу». На каналі Лозинський працював останні 13 років і був продюсером трьох сезонів «Танців із зірками» та інших розважальних проектів.
Як повідомляла раніше «Телекритика», Олександр Лозинський потрапив у список на скорочення разом із іншими топ-менеджерами студії. Однак чекати, коли рішення про скорочення набуде чинності Лозинський не став. «Я давно відчув, що канал змінився, навіть став чужим для мене, – розповідає він. – Це не значить що «1+1» перетворився на щось гірше. Просто, в якийсь момент стало зрозуміло, що це більше не мій канал. На нього прийдуть нові люди і я щиро хочу, щоб їм вдалося зробити щось краще, ніж робили ми».
Про політику нового керівництва каналу він висловлюється доволі стримано. Хоч як продюсер із багаторічним досвідом вважає, що процеси які відбуваються на каналі руйнують бренд «1+1», що формувався роками. «Мене дивує формальне ставлення до людей, яке панує зараз на каналі, – зауважує він. – Студія відмовляється від професіоналів – наступного понеділка телеканал залишить Ольга Захарова (арт-директор «1+1»), яка не один рік створювала «плюсам» «обличчя».
Зараз Олександр Лозинський визначається з майбутнім місцем роботи. Він уже отримав кілька пропозицій від телеканалів та продакшн-компаній.
Минулого тижня генеральний директор каналу «1+1» Олександр Ткаченко скорочення на каналі пояснював «МедіаБізнесу» реорганізацією та переорієнтацією студії на молодших глядачів. До роботи на посаді генерального директора компанії «1+1» Ткаченко приступив у серпні 2008 року.
«Студія 1+1» – загальнонаціональний канал. Технічне покриття України – 95%. З?явився в ефірі у вересні 1995 року. 100% акцій телеканалу належить корпорації Central Media Enterprises Ltd. Середньодобова доля аудиторії каналу у першому півріччі 2008 року сстановила 16,74%, рейтинг – 2,58% (18+, загальноукраїнська панель). По закупівельній аудиторії (18+, міста 50+) доля – 12,81%, рейтинг – 1,89%. За аудиторією 18-54 (загальноукраїнська панель), по якій канал буде продаватися у 2009 році, середньодобова доля у проймі буднього дня становить 16,1%.
Источник: МедіаБізнес
|