Телеканал «1+1» розповсюдив офіційну заяву, у якій просить не реагувати на заяви компанії «ВІ - Пріоритет» щодо продажу рекламного часу каналу у 2009 році. Таким чином «1+1» відповів на відкриття сейлз-хаусом рекламної сітки каналу на наступний рік. Канал попереджає «своїх партнерів, колег і клієнтів про те, що інформація, поширювана компанією «ВІ – Пріоритет» про відкриття продажів для «1+1» у 2009 році, не відповідає дійсності». «Контракт телеканалу і «ВІ – Пріоритет» зараз перебуває у процесі припинення дії згідно з процедурою, передбаченої контрактом, - зазначає автор заяви. – Ми представили ринку нового керівника внутрішнього відділу продажів телеканалу, почали переговори і відкрили продажі на період з 1 січня 2009 року минулого тижня». Інформація про те, що «ВІ – Пріоритет» має право відкривати продажі для «1+1» на наступний рік, не відповідає дійсності, стверджує Олександр Ткаченко, оскільки телеканал «1+1» є єдиною компанією, яка з 1 січня 2009 року має право продавати рекламу у своєму ефірі. Пан Ткаченко наголошує, що ніхто, крім каналу «1+1» в особі представників департаменту продажів або топ-менеджерів каналу, не має права укладати угоди про продаж рекламного часу на 2009 рік, а реклама, що йде від будь-якої сторонньої компанії, не буде допущена в ефір «1+1».
Источник: Телекритика
|