Рекламний час телеканалу ТВі у 2009 році продаватиме дім продажів Maxximum Advertising. Про це інформує "Телекритика", якій ці підтвердила ці відомості співвласниця та керівник Maxximum Advertising Вікторія Семененко. У 2008 році телеканал співпрацював із сейлз-хаусом «Сфера-ТВ». Про умови співпраці з новим партнером Вікторія Семененко не розповіла, порадивши звернутися безпосередньо на канал. Генеральний директор ТВі Микола Княжицький сказав «ТК», що буде готовий відповісти на питання через тиждень. Нагадаємо, наприкінці грудня від «Сфери-ТВ» до Maxximum Advertising перейшов також канал 24. Загалом у 2009 році Maxximum Advertising обслуговуватиме 8 нішевих та 1 національний канал (Ru Music, News One, Star TV, Maxxi TV, «Меню-ТВ», Real Estate TV, 24, ТВі та Перший канал). «Телекритика»
Источник: IMI
|