Одна з двох нових юридичних осіб, створених наприкінці 2008 року для продажу рекламного часу телеканалів групи «Інтер», а також СТБ, Нового каналу, ICTV та М1, має назву «Добрий ранок». Про це «Телекритиці» стало відомо від учасників ринку.
Назва другого сейлз-хаусу широкому загалу поки що невідома. Неформальний керівник усіх сейлз-хаусів групи «Інтер» Олег Павленко (який нібито займався бренд-неймінгом) відмовився надавати будь-яку інформацію, пов’язану зі зміною схеми продажів реклами, і порадив кореспонденту «ТК» піти покататися на лижах, апелюючи до свят. Як повідомляла «ТК», у 2009 році телеканали групи «Інтер» та холдингу Пінчука продаватимуть два нові сейлз-хауси. При цьому «Відмінна реклама», «Інтер-реклама» та «Стиль С+» продовжать існувати. Необхідність створення нових юридичних осіб постала через зміну умов співпраці «Інтера» з «Четвіркою». Сейлз-хауси «Інтера» попросили холдинг Віктора Пінчука зменшити фінансові зобов’язання, взяті ними влітку 2008 року, тобто до настання економічної кризи. Канали «Четвірки» погодилися, проте через певні юридичні перепони умови договору не можна було змінити. Сторони розірвали контракт взагалі, створили дві нові юридичні особи та уклали інший договір. В обмін на відмову від гарантованої суми зобов’язань холдинг Віктора Пінчука отримав право курувати процес продажів – брати участь в переговорах з рекламодавцями та затверджувати умови договорів, у тому числі ціну. За словами рекламодавців, це значно ускладнюєроботу сейлз-хаусів: на їхню думку, холдинг занадто оптимістично оцінює перспективи телевізійної реклами і тому не погоджується на умови, запропоновані рекламодавцями. Це загальмувало процес формування цін та укладання угод.
"Телекритика"
Источник: PULT
|