У Польщі визначено найбільш успішні з точки зору реклами ТВ-канали.
Так, у лідера, каналу TVN, рекламні надходження в 2008 році склали 2,86 млрд злотих, що на 30,7% більше, ніж у 2007 році. Канал випередив тим самим свого конкурента Polsat, який зібрав 2,75 млрд. злотих (на 22,5% більше 2007 року).
Натомість втратили рекламні замовлення канали суспільного телебачення: TVP1 заробила з реклами 1,49 млрд. злотих, a Dwójka - 976 млн. злотих (падіння 4,5% i 9,4% відповідно).
Такі відомості подає Wirtualnemedia.pl із посиланням на TNS OBOP.
За головною четвіркою польского телебачення розташувалвся тематичний канал AXN (283 млн. злотих, зростання на 121%).
До найбільш успішних з точки зору реклами за підсумками минулого року додались також канали Hallmark i National Geographic (у порівнянні з минулим роком вони зросли, відповідно, на 118% i 72%.).
Найбільшими ж рекламодавцями на ТВ за підсумками 2008 року в Польщі стали Unilever Polska, Procter and Gamble і Polkomtel.
Офіційний курс НБУ станом на 13.01.2009 - 255,0923 грн за 100 польских злотих.
Источник: МедіаБізнес
|