Прес-служба телеканалу «Інтер» заявила про істотні зміни в структурі телевізійного ринку. На думку каналу, «1+1» більше не є каналом «першого ешелону», і відтепер у телеринку України є лише один лідер. «Якщо раніше понад третину ринку ділили між собою «Інтер» і «1+1», які становили так званий «перший ешелон» каналів, то падіння «Плюсів» змінило звичну розстановку. У 2009 рік вітчизняний телеринок вступив лише з одним каналом-лідером – «Інтером», тоді як показники «1+1» знизились до рівня каналів другого ешелону», - ідеться в заяві. У прес-службі телеканалу «1+1» цю заяву прокоментували так: «Якщо «Інтер» вирішив узяти на себе невластиву телеканалам функцію самим визначати, хто є лідером, а хто ні, «Студія 1+1» готова підтвердити, що канал «Інтер», безперечно, є лідером, тільки коректніше в такому разі було б говорити не про аудиторію 18+, а про аудиторію 65+, і з цим важко посперечатись». Обґрунтовуючи цю тезу, «1+1» наголошує, що працює з аудиторією 18-54 (загальнонаціональна панель), і в цьому сегменті показники «1+1» та «Інтера» практично рівні. «Можливо, прес-реліз, розповсюджений прес-службою телеканалу «Інтер», викликаний бажанням вплинути на рекламодавців після не дуже успішних переговорів із ними, які відбувались в останні кілька тижнів. «Студія 1+1» підтверджує свої плани стати лідером в аудиторії 18-54 і має всі підстави для цього. Схоже, колеги погарячкували – назвати свої новини головними ще не значить ними бути», - зазначає прес-служба «1+1».
Источник: Телекритика
|