Народний депутат України від Партії регіонів, один з авторів законопроекту «Про внесення змін до Закону «Про рекламу» (щодо запобігання негативним наслідкам фінансово-економічної кризи у рекламній галузі та електронних засобах масової інформації) вважає, що передбачене цим проектом відновлення візуальної реклами тютюнових і алкогольних виробів дасть змогу вижити телевізійній індустрії. Слова пана Прутніка цитує УНІАН. Відповідаючи на критику цього законопроекту, депутат відзначає, що вже неодноразово керівники провідних українських телеканалів наголошували, що прийняття запропонованих змін (щодо відтермінування обмеження реклами алкогольних та тютюнових виробів) дозволить вітчизняному телебаченню в умовах кризи, яка зачепила і телевиробництво, отримати певну фінансову стабільність. При цьому Едуард Прутнік відзначає, що в більшості західних країн така специфічна реклама на телебаченні заборонена взагалі, і Україні до цього теж треба поступово наближатися. За його словами, обмеження алкогольної та тютюнової реклами пропонувалися в докризовий період, і за умов стабільного розвитку телеканали пристосувалися би до таких змін без особливих втрат. «Але на сьогодні специфіка українського рекламного ринку полягає в тому, що відсоток такої телереклами дуже великий, тому різкі, необдумані зміни у цій сфері можуть поставити вітчизняне телебачення на межу катастрофи», – заявляє депутат. Комітет з питань свободи слова та інформації, членом якого є пан Прутнік, має допрацювати законопроект, усунувши з нього суперечливу термінологію, та розглянути його на своєму засіданні 28 січня. Обговорюючи план роботи комітету на перше півріччя 2009 року голова комітету Ганна Герман (фракція Партії регіонів) сказала: всі законопроекти, які перешкоджатимуть виживанню телеканалів у часи кризи, будуть відкладені на якомога пізніший час. Нагадаємо, що члени комітету наприкінці грудня розробили антикризовий законопроект «Про внесення змін до Закону «Про рекламу» (щодо запобігання негативним наслідкам фінансово-економічної кризи у рекламній галузі та електронних засобах масової інформації), який передбачає мораторій на один рік на обмеження реклами алкоголю й тютюну в частині зовнішньої реклами і в частині спонсорства.
Источник: Телекритика
|