Російський телеканал ДТВ, очолюваний екс-генпродюсером «ТСН» («1+1») Володимиром Карташковим, провів ребрендинг, повідомляє Sostav.ru. Нове позиціювання каналу, що входить до холдингу «СТС-Медиа» - «гостросюжетне телебачення», а цільова аудиторія – забезпечені чоловіки 25-54 років. 29 листопада телекомпанія вийде під новим логотипом і в новому ефірному оформленні. Новий сезон каналу складатиметься з детективів, розслідувань і документальної хроніки. Головною прем’єрою буде програма «Брачное чтиво», в якій люди підозрюють своїх партнерів у зраді; «скорочена» версія йтиме о 19.00, «повна» (не цензурована) – опівночі. Канал також продовжить транслювати серіал «СSI: Місце злочину». Нагадаємо, Володимир Карташков очолив ДТВ у травні 2008 року.
Источник: Телекритика
|