Борис Ложкін, президент United Media Holding (UMH), оголосив про те, що цього року група має намір розвивати лише один з чотирьох куплених минулого року телеканалів – «Меню-ТБ». «Три інших канали ми цього року розвивати не будемо», - сказав пан Ложкін під час прес-сніданку 26 січня. Причиною таких дій Борис Ложкін назвав реакцію компанії на кризу, під час якої, на його думку, варто приділити увагу проектам, які розраховані не на перспективну прибутковість, а швидше гарантують повернення коштів. Shopping TV, Design TV та «Новий дім» пан Ложкін відніс до першої категорії, а «Меню-ТБ» - до другої. Тому в найближчих планах УМХ зосередитися саме на розвиткові кулінароного телеканалу, а саме – вкладати кошти у власний продакшн та якісний покупний продукт. Як відомо, 30 вересня UMH оголосила про придбання 51% чотирьох нішевих каналів «Меню ТБ» (ТОВ «Ілоніт-ТВ»), «Shopping TV» (ТОВ «Пі Ель Сейлз»), «Design TV» («Пі Ель Ті Ві»), «Новий дім» (ТОВ «Каста Компані»).
Источник: Телекритика
|