Економічна ситуація та зниження телеперегляду вже вплинули на вартість телевізійної реклами у США. Середня ціна одиниці вимірювання 30-секундного споту у прайм-таймі знизилася на 15% у четвертому кварталі 2008 року. Про це повідомляють AdAge.com та Mediaweek із посиланням на останні дослідження Нью-Йоркської медіакомпанії TargetCast tcm.
За даними цієї компанії, середня вартість одиниці вимірювання «великої четвірки» впала до $122,133 з $144,000 роком раніше. Зокрема, на CBS зниження становило 22%, на NBC – 13%, на ABC – 10%, на Fox – 6%. За словами Гері Карра, одного з директорів дослідницької компанії, основна причина падіння – зменшення сукупних рейтингів телеперегляду «четвірки» на 13%. Окрім цього, на вартість рекламного часу вплинула криза в економічній площині телевізійної індустрії. Телемовники змушені були опустити ціни, щоб рекламодавці, які ріжуть рекламні бюджети, змогли дозволити собі розміщуватися на телебаченні.
"Телекритика"
Источник: PULT
|