Російська компанія TNS Gallup Media у 2009 році призупиняє дослідження «NRS-Города» і «Radio Index-Города», які вимірювали аудиторію преси та радіо в регіонах Росії. При цьому компанія продовжить вимірювати національну аудиторію радіостанцій і друкованих видань. Інформацію, отриману «Телекритикою» з власних джерел, підтвердила піар-менеджер групи компаній «TNS Россия» Анна Лачко. За її словами, терміни і періодичність проведення досліджень є предметом домовленостей усієї індустрії. У 2000-2008 роках основні витрати на вимірювання брали на себе національні радіомовники та видавці. «В 2009 году по согласованию со всей индустрией мы приостанавливаем поставку данных по аудитории радио и прессы в регионах России. При этом данные по объемам национальной аудитории радиостанций и печатных изданий будут поставляться в прежнем режиме», – повідомила Анна Лачко. В Україні дослідження аудиторії друкованих видань в регіонах під назвою NRS (National Readership Survey) продовжиться у 2009 році. А наприкінці лютого має розпочатися нове вимірювання радіоаудиторії, тендер на проведення якого компанія TNS Ukraine виграла в листопаді 2008 року. Про це в інтерв’ю «Телекритиці» повідомила заступник генерального директора TNS Ukraine Анна Добривечір. Інтерв’ю читайте незабаром на «ТК». Довідка Компанія TNS Gallup Media займається дослідженнями медіа в Росії і вимірює телевізійну, радійну, пресову та інтернет-аудиторії. Разом з компаніями TNS MIC і TNS Gallup AdFact входить до групи компаній «TNS Россия».
Источник: Телекритика
|