Розцінки на телевізійний рекламний час цього року у Великобританії знизяться на 7%, проте зростуть на 2% у США та на двозначне число у Китаї та Росії. Про це повідомляє WARC із посиланням на своє дослідження щодо глобальної медійної інфляції. В Іспанії дефляція становитиме 4% (після зниження на 3% у 2008 році). У Франції та Німеччині, як очікується, рекламні витрати скоротяться на 3-4%, проте там можна прогнозувати підвищення цін на 4% та 5% відповідно. У США зниження рекламних витрат також очікується на рівні 3%, але ціни тут також зростуть – на 2%. Китайська телевізійна реклама має подорожчати на 12%, російська – на 16%, індійська – на 6%. На противагу цим азійським країнам, у Японії рекламні бюджети скоротяться на 2%, дефляція становитиме 1%.
Источник: Телекритика
|