«Перший діловий» оголосив тендер серед дизайнерських студій і рекламних агенцій на проведення робіт з оновлення і стандартизації фірмового стилю телеканалу, а також графічного оформлення ефіру. Як повідомила «ТК» піар-директор каналу Вікторія Тимошенко, логотип каналу залишиться таким самим. Змін зазнають головні ефірні заставки каналу, дизайн новин і прогнозу погоди, а також усі прояви фірмового стилю. Необхідність зміни ефірного оформлення зумовлена динамікою розвитку каналу. «Проаналізувавши наш ефір, ми прийшли до висновку, що рівень ефірного контенту набагато випереджає рівень оформлення телеканалу, тому є необхідність оновити обгортку і стандартизувати наші візуальні прояви», – заявила голова правління «Першого ділового» Олена Рудик. За її словами, від компаній-учасників тендеру канал очікує побачити яскраву візуальну концепцію, відповідну концепції ділового мовлення. За словами Вікторії Тимошенко, на канал уже почали надходити заявки від дизайн-студій і рекламних агенцій. Довідка: «Перший діловий» – нішевий телеканал, орієнтований на надання інформації для бізнес-спільноти, що веде цілодобове мовлення. Покриття становить 90% аудиторії кабельних операторів і власників супутникових антен (потенційна аудиторія – 11 млн. глядачів). Власник каналу – виробниче об’єднання «Іліташ», почесним президентом якого є народний депутат Ігор Шкіря.
Источник: Телекритика
|