І запустив першу рекламну кампанію.
З 29 листопада найбільший столичний оператор кабельного телебачення «Воля-кабель» включив до свого соціального пакету телеканал «MTV-Україна». Канал зайняв місце російського міжнародного каналу «РТР-Планета», трансляція якого була припинена на вимогу Національної ради з питань телебачення і радіомовлення. Про це «Телекритику» повідомив генеральний директор «MTV-Україна» Костянтин Стрюков. «Нас включили до обох соціальних пакетів "Волі" – цифрового та аналогового. Також ми ведемо переговори з операторами інших великих міст України», - повідомив пан Стрюков. За його словами, включення було безкоштовним, оскільки обидві сторони зацікавлені у присутності цього каналу в базовому пакеті: «Ми домовилися зробити одне для одного деякі кроки. Під час кризи попит на розважальні і музичні канали зросте, а для нас це суттєве збільшення аудиторії». Частка каналу у Києві за перші дві доби присутності в пакеті збільшилася удвічі. До кінця року, за прогнозами Костянтина Стрюкова, вона зросте учетверо (до показників листопада). Для стимулювання телеперегляду канал запустив у Києві рекламну кампанію. Вона розміщена у метро, пресі (двох ТВ-гайдах) та на 50 зовнішніх носіях. Кампанія триватиме щонайменше місяць. Бюджет кампанії пан Стрюков не розголошує, проте зазначає, що він виявився надзвичайно низьким: зараз спостерігається значний відтік рекламодавців із цих носіїв, тому канал зміг купити їх із великими знижками. Нагадаємо, у соціальному пакеті «Волі» також присутні музичні канали «М1», O-TV, Enter-Music.
Источник: Телекритика
|