За даними фінансової звітності компанії Modern Times Group (інвестор Vision TV), у 2008 році ринки, що розвиваються (Прибалтика, Україна) залучили 54 тисячі клієнтів, у тому числі 24 тисячі абонентів преміум-класу. Про це на презентації для журналістів 27 лютого повідомила генеральний директор компанії Оксана Ферчук. За її словами, понад половину преміум-абонентів залучено саме в Україні. Наразі з-поміж клієнтів бренду Viasat близько 60% відсотків становлять колишні користувачі безкоштовного супутникового телебачення, а близько 25% - колишні споживачі ефірного телебачення. У 2009 році Vision TV планує продовжити рекламну активність. У тендері на медіа-обслуговування бренду Viasat на 2009 рік перемогла агенція Media Direction (торік плануванням рекламної кампанії Viasat займалася рекламна агенція Optimum Media). «Дуже успішною була наша маркетингова кампанія "Тюнер за 1 гривню". Ми плануємо її продовжити», – зазначила Оксана Ферчук. За її словами, маркетингове завдання Vision TV – знайти спосіб пропонувати клієнтам обладнання безкоштовно. Коментуючи реєстрацію супутникового оператора-конкурента «Поверхность ТВ» як суб’єкта інформаційної діяльності (рішення Національної ради з питань телебачення і радіомовлення за 23 лютого), Оксана Ферчук сказала: «Ми позитивно розцінюємо цей крок як "Поверхности", так і інших конкурентів, які будуть працювати у правовому полі. Таким чином залишається менше місця тим, хто працює нелегально. Очевидно, що наші конкуренти серйозно ставляться до бізнесу в Україні, і ми очікуємо допомоги у розвитку українського ринку супутникового телебачення». Нагадаємо, що комерційний старт компанії Vision TV (бренд Viasat) відбувся на українському ринку супутникового телебачення у квітні 2008 року. Компанія була першим супутниковим оператором, проліцензованим Нацрадою.
Источник: Телекритика
|