Телеканал «МТV-Україна» у лютому скоротив штат. За словами колишніх працівників каналу, скорочення становлять близько 20% штату.
Генеральний директор каналу Костянтин Стрюков повідомив «ТК», що цей процес є «оптимізацією, спрямованою на покращення бізнес-процесів з метою подальшого зростання компанії». План оптимізації впроваджується з 20 лютого. За словами Костянтина Стрюкова, зменшення кількості персоналу не означатиме скорочення продукту власного виробництва – навпаки, найближчим часом «МТV-Україна» нібито планує запустити кілька нових проектів, а також оновити наявні проекти власного виробництва. Окрім цього, телеканал, як частина мережі MTV International, покращить координацію та співпрацю у рамках групи. Для східноєвропейських та інших країн, що розвиваються, буде створено щось на зразок спільного продакшна. «Группа Emerging Markets (ринки, що розвиваються) предлагает основать региональную дизайн-студию в Польше для поддержки творческой работы сети и для обеспечения значимости в регионе. Дополнительно группа предлагает организовать независимую компанию по производству, которая будет находиться также в Польше с дополнительным офисом в Венгрии для поддержки бизнеса Emerging Markets как принадлежащих ей структур, так и лицензиатов», - повідомив пан Стрюков.
"Телекритика"
Источник: PULT
|