Endemol планує створити власний підрозділ в Україні або працювати з українськими продакшнами для виробництва розважальних проектів. Про це ТК повідомила Марина Вільямс, генеральний директор компанії у країнах, що розвиваються. Нагадаємо, Марина Вільямс, у минулому – віце-президент Central European Media Enterprises, із січня 2009 року перейшла працювати в Endemol, де займається питаннями виробництва контенту. Компанія Endemol, що належить італійській компанії Сильвіо Берлусконі Mediaset, має представництва й дочірні підприємства у 25 державах, зокрема Великій Британії, США, Франції, Мексиці, Іспанії, Росії, Італії, Німеччині, Бразилії, Польщі, Португалії, Індії тощо. Компанія є власником багатьох відомих міжнародних телеформатів. Переважно це розважальний продукт, але є також драми, теленовели й комедії. «Наразі я придивляюся до того, як працювати з українським ринком: шукати партнера – компанію-виробника, чи створювати свою виробничу компанію. Адже на сьогодні для нас є три можливих види співпраці, – розказала Марина Вільямс у коментарі ТК. – Перший – це ліцензування форматів. Але в цьому випадку наша діяльність обмежується лише тим, що ми продаємо ідею і пропонуємо своїх консультантів. Є й інша форма співпраці: приміром, у Росії в нас є окремий офіс Endemol Russia. Наразі я придивляюся до України. Звісно, ситуація цього року не найкраща, але з іншого боку – в нас є такі продукти, які за своїми бюджетами були б цікаві цьому ринку. Інший варіант – робота з новою виробничою структурою, або з декількома, вже наявними. Я поки визначаюся з цим питанням». ТК поставила пані Вільямс кілька запитань: – З якими українськими компаніями співпрацюватимете, якщо оберете саме цей варіант? – Ми вже співпрацюємо з однією компанією, але не за великими форматами. Частина бізнесу Endemol – проекти, пов’язані з інтерактивними ігровими шоу. Наразі ми виробляємо кілька проектів із компанією «Раунд 1», один із них – за форматом BrainTeaser. З-поміж великих компаній є інтерес до співпраці з нами з боку «Стар медіа», Film.ua, Української медійної групи. Тепер треба подивитися, в кого краще ноу-хау у виробництві продукту, адже наш продукт доволі різноманітний та різножанровий. – Які формати ви готові запропонувати українському ринку? – У нас доволі багато яскравих форматів, деякі з них я хочу привезти на український ринок зовсім незабаром. Один із них нещодавно став хітом у багатьох країнах – це Wipeout («Змиті»). Він створювався в Аргентині: там ми побудували великий водний атракціон, де з 21 учасником відбуваються неймовірні події. Вони мають пройти низку випробувань. Це все дуже яскраво й кумедно, бо учасниками атракціону є найрізноманітніші за статурою люди. І компанії з усього світу з’їжджаються знімати своїх учасників в Аргентині. Цей хіт уже був в Америці на Ей-бі-сі, в Англії на Бі-бі-сі, також цей формат купила компанія RTL. Наразі ми обговорюємо реалізацію цього формату в Росії. Також я сподіваюся, що ми зможемо зробити такий проект між Росією й Україною. І, можливо, навіть підключити до цього процесу Білорусь. Тобто можна взяти учасників із декількох країн, щоб вони конкурували одне з одним. – Чому ви орієнтуєтеся саме на російсько-українське виробництво? – Перш за все цей проект для прайм-тайму основних каналів, адже він достатньо дорогий, не для нішевих мовників. А у зв’язку з економічною кризою бюджет проекту може бути розбито між кількома країнами. І таким чином каналам буде простіше реалізувати його. – Можете назвати канали, які вже зацікавилися виробництвом цього проекту? – Я не можу назвати російський канал, який займається цією ідеєю, але це один із трьох найбільших каналів. Так само і в Україні цікавість до цього проекту виявляє один із трьох каналів-лідерів. У нас у роботі ще низка великих проектів. Наприклад, минулого року в Росії ми закінчили виробництво серіалу «Спадщина» – це була наша перша сценарна драма серед російськомовного контенту (серіал виходив на Першому каналі). На українські канали його поки не продано, наразі тривають переговори з цього приводу. – Продукт яких жанрів найбільш цікавий для українського ринку сьогодні? – Я думаю, що перш за все це розважальні формати. У Endemol є низка шоу, побудованих на музиці й талантах. Одне з них свого часу виробляв Новий канал – це Star Academy («Фабрика зірок»). Також у нас є цікавий формат Common people as, де звичайні люди мають імітувати зірок (або міжнародних, або вітчизняної естради). Це така смішна програма, де виграє той, хто, приміром, найкраще імітує Мадонну чи Майкла Джексона, зможе виконати її пісню чи зобразити зірку за стилем. Цей формат успішно йшов у багатьох країнах, я думаю, що на тих каналах, де цікавляться танцями, музикою, це могло б спрацювати. У нас також є дитячі формати. Наприклад, ігрове сімейне шоу, в якому команда дітей змагається з командою дорослих. І це дуже цікаво, бо часто команди дітей виграють. Є в нас також шоу «Менеджер», де конкурують не виконавці пісень, а менеджери талантів. Тобто обирається один талант, і його готують у різних стилях: джаз, рок. І оцінюється не стільки він, як ті менеджери, які підготували його до виступу. – Наскільки актуальними для українського ринку будуть формати серіалів Endemol? – Мені здається, що нині варто виробляти серіали, які працюватимуть на кілька ринків. Це ідеальна ситуація. Тому я думаю, що сильні серіали можна було б виробляти спільно Росією та Україною. У мене є думки щодо одного серіалу – «Зміїне гніздо», це доволі довгий фільм. Він достатньо успішно пройшов у багатьох країнах.
Источник: Телекритика
|