Сейлз-хаус «Відмінна реклама» (група «Інтер») не зміг відкрити рекламну сітку «Первого канала. Всемирная сеть» (міжнародна версія російського «Первого канала») на квітень.
Як пояснив «Телекритиці» генеральний директор сейлз-хаусу Олег Павленко, це викликано певними технічними проблемами: «Це суто наші технічні нюанси. Це ніяк не пов'язано із законодавством щодо адаптації телеканалів та їхньої реклами».
За словами пана Павленка, розміщення реклами на каналі буде неможливим щонайменше на початку квітня.
Нагадаємо, дистрибутором «Первого канала. Всемирная сеть» є компанія «Торсат», що, як і «Відмінна реклама», входить до групи «Інтер».
Показники телеперегляду цього каналу останнім часом помітно зросли. Зокрема, у лютому частка каналу збільшилася до 5,13% (у січні вона була лише трохи більшою за 3%). Олег Павленко відкидає будь-які паралелі між цим фактом та проблемами із рекламним наповненням каналу.
Источник: Телекритика
|