Американські кабельні компанії улітку створять першу загальнонаціональну рекламну платформу, яка зможе таргетувати рекламні повідомлення залежно від демографічних особливостей глядача та географії його проживання. Про це повідомляє Reuters.
Кабельні оператори наразі завершують підписання відповідної угоди з мережами. Ідею підтримали усі великі мережі - Comcast Corp, Time Warner Cable Inc, Cox Communications, Cablevision Systems Corp. Bright House Networks та Charter Communications. «Це дозволить нам показувати різну рекламу в різних зонах США», - говорить Девід Верклін, виконавчий директор компанії Canoe. Країна поділена на 2400 таких зон.
Кабельні компанії намагалися створити подібну платформу протягом кількох років. Вони сподіваються, що тепер, з її появою, у них в арсеналі з'явилася справжня преміум-послуга для рекламодавців. Її успіху сприятиме той факт, що глядачі невпинно перетікають з національного телебачення у кабельні мережі та в інтернет.
Кабельники навіть сподіваються обігнати загальнонаціональні ефірні мережі за кількістю проданих рейтингів. Аналітик Томас Еаган з Collins Stewart вважає, що це потенційно можливо, проте зазначає, що існує дуже велика кількість технічних перешкод, які кабельникам ще потрібно здолати.
"Телекритика"
Источник: PULT
|