Після визначення виконкомом УЄФА українських міст, де проходитимуть матчі фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року, планується розпочати влітку 2009-го широку інформаційну кампанію підготовки України до турніру. За попередніми підрахунками, на її проведення до кінця 2009 року потрібно до 9 млн грн бюджетних коштів. Про це сьогодні повідомив на прес-конференції в УКРІНФОРМі заступник голови Держкомтелерадіо Олександр Курдінович.
"Реалізація цієї програми буде оптимізована з урахуванням можливостей місцевих бюджетів, коштів державних природних монополій. Це буде комплекс джерел фінансування. В цій кампанії будуть задіяні всі інформаційні носії", - підкреслив заступник голови Держкомтелерадіо.
О.Курдінович повідомив, що головною метою інформаційної кампанії є підвищення рівня поінформованості громадян про процес підготовки до фінальної частини Євро-2012. "Прагнутимемо забезпечити піднесення рівня патріотизму та консолідації громадян навколо процесу підготовки України до чемпіонату, формування позитивного іміджу України як розвинутої європейської держави, що здатна на високому рівні підготуватися та провести масштабні спортивні змагання, створення позитивного іміджу процесу підготовки України до чемпіонату", - наголосив він.
Заступник голови Держкомтелерадіо зазначив, що у цій роботі будуть задіяні всі шляхи й канали поширення інформації. "Виберемо найбільш ефективні. Деякі європейські компанії виявили зацікавленість і готові надати нам певні послуги за помірними цінами, приміром, канал "Євроспорт". Поки що нас стримує відсутність відповідного державного фінансування. Однак уже зараз ця робота активно ведеться створеним у складі УКРІНФОРМу Інформаційним центром "Україна 2012", Сьогодні матеріали інформцентру українською, російською та англійськими мовами отримують понад 1200 споживачів. Щотижня виходить спецвісник "Інформаційний центр "Україна-2012", - розповів журналістам О.Курдінович.
Керівник Інформаційного центру "Україна 2012" Олександр Гливинський повідомив, що у червні планується спеціалізований прес-тур українських журналістів до Польщі, де вони ознайомляться з підготовкою до проведення Євро-2012. Очікується й візит у відповідь до України представників польських мас-медіа. "Особливу увагу звертатимемо на своєчасне відповідне реагування на поширення недостовірної інформації у ЗМІ, даючи коментарі, як кажуть, з перших вуст".
У свою чергу т. в. о. голови Державного комітету телебачення та радіомовлення України Анатолій Мураховський звернув увагу, що кампанія також передбачає розміщення інформації про підготовку України до Євро-2012 у зарубіжних засобах масової інформації. За основними напрямками співпраці у галузях телекомунікацій та інформації налагоджена взаємодія з польською стороною. Підписано міжурядову угоду про співробітництво у галузі інформації. Створено спільні українсько-польські робочі групи з питань телекомунікацій та з питань співробітництва у сфері іміджу та реклами, інформації. Укладені угоди між Національною телекомпанією України з телеорганізацією Telewizja Polska, Національної радіокомпанії України з радіоорганізацією Polskie Radio, УКРІНФОРМу з Польським агентством преси.
"Використовуватимемо можливості польських колег, Польщу як інформаційний майданчик для поширення інформації про підготовку до проведення Євро-2012 в Україні на держави ЄС, усієї Європи. Використаємо також власний досвід інформаційних кампаній з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України. Проведення Євро-2012 в Україні має дати старт потоку іноземних інвестицій в Україну, сприятиме розвитку вітчизняної туріндустрії, стане каталізатором для національної економіки. Інформаційна ж кампанія допоможе залучити ще більше іноземних туристів в Україну", - переконаний А.Мураховський.
www.ukrinform.ua
Источник: СКТУ
|