У 2009 році телеканал «1+1» має намір припинити співпрацю із сейлз-хаусом «Відео Інтернешнл - Пріоритет». Про це «Телекритику» повідомили у великому медійному агентстві; представники ще трьох агентств підтвердили, що чули таку неофіційну інформацію.
Проте, за їхніми словами, ніяких офіційних листів про зміну схеми продажів рекламного часу каналу з початку наступного року не надходило. Тобто, за їхніми припущеннями, рішення може бути прийняте на «вольовому» рівні, юридично воно поки що не оформлене. Генеральний директор телеканалу Олександр Ткаченко не знайшов часу поспілкуватися з «ТК». Директор із продажів «ВІ - Пріоритет» Олексій Казанцев не заперечував, що такі чутки на ринку є, проте відмовився їх коментувати, наголосивши, що офіційна процедура «розлучення», передбачена угодою, не розпочалася. Контракт між «ВІ - Пріоритет» та «1+1» був підписаний восени 2006 року терміном на 5 років. У разі його передчасного розірвання канал потрапить під штрафні санкції. Розмови про невдоволення каналу роботою сейлз-хаусу велися з початку року. Проте, на думку учасників ринку, «розлучення» спричинене не власне результатами рекламних зборів, а тим, як ці результати оцінювали власники «1+1». «Результати можуть бути гарними, адекватними рейтингам каналу, проте сейлз-хаусу не вдалося переконати у цьому акціонерів. Тобто це швидше питання стосунків та комунікації, ніж якості роботи», - відзначив директор великої медійної агенції, який побажав залишитись неназваним. На його думку, тепер канал продаватиметься за тією ж схемою, за якою працюють інші канали CME (власник «1+1») в інших країнах. Зокрема, у Румунії канали, що належать компанії, мають власний сейлз-хаус. Нагадаємо, 14 листопада з’явилася інформація про те, що «1+1» створює компанію, яка реалізовуватиме комерційні можливості каналу.
"Телекритика"
Источник: PULT
|