Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







На ICTV не знають, хто відповідальний за чорний піар проти «МегаМаксу»


21 декабря 2008 | Телевидение / Украина / На телеэкране / На украинском языке | Добавил: Степан Сергеев
Ані служба інформації телеканалу ICTV, ані комерційний відділ не змогли пояснити, на яких засадах в ефірі каналу 15 грудня вийшов сюжет про недобросовісність «однієї з мереж супермаркетів побутової техніки».

Сюжет вийшов після випуску «Фактів» о 18.45 без заставки «реклама» і був витриманий у стилістиці новин, проте його автор не був ані протитрований, ані названий. У сюжеті йшлося про неназвану мережу супермаркетів побутової техніки (судячи із змісту сюжету, друкованої рекламної продукції та логотипа, який у ньому демонструвався, йшлося про мережу «МегаМакс»), яка начебто оголосила розпродаж товару зі знижками, проте не виконала обіцяних у рекламі умов.

«Це все не наша історія. Все, що йде після шапки «Новини» - це комерційний відділ. Тому це питання до них», - сказала «Телекритиці» шеф-редактор новин ICTV Олена Фроляк.

У комерційному відділу «ТК» вдалося поспілкуватись із Вікторією Мартинченко, яку відрекомендували як людину, відповідальну за виробництво рекламних сюжетів. «Нічого вам не можу сказати, - відповіла пані Мартинченко. - Це не наш сюжет. Звертайтесь на канал. Я взагалі новин учора не бачила й не знаю, про що ви говорите».

У компанії «МегаМакс» повідомили, що не знають, хто міг би бути замовником такої антиреклами, і проводять розслідування.

Нагадаємо, у червні 2008 року Громадська рада при Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення звернулась до Нацради з проханням розглянути законність розміщення після випусків новин каналів ICTV, Нового та СТБ рекламних сюжетів, стилізованих під новинні, без заставки «реклама». Національна рада дотепер не розглянула це звернення. Новий канал та ICTV відмовились коментувати цю інформацію, тоді як СТБ офіційно стверджував, що такі матеріали є «звичайними новинними сюжетами», а не прихованою рекламою.

«ТК» готова опублікувати офіційні коментарі телеканалу ICTV та інших зацікавлених сторін.


Текст сюжету:

19:16:07-19:17:13
«Кореспондент: У сучасних економічних умовах важливо не загубитися у вирі різноманітної реклами на дешеві товари. Оскільки, як показує досвід, часто продають далеко не те, що рекламують. Аби зі знижками купити акційну техніку в одному зі столичних магазинів, черга вишикувалася ще вдосвіта. Однак мрія дешево придбати телевізор чи ноутбук так і залишилася мрією. На обіцяний акційний товар дефіцит, а точніше його взагалі немає. Жертви неправдивої реклами свого обурення не приховували.

Фаїна Леонідівна, покупець: "Мы возмущены до ужаса. Написано, ноутбук за 1399 гривен и нету его в продаже. Будет 2-3 часа, а ждать, пришли за 4 часа и тут нету. И смотрели "Вирпул", так его вообще нету этого холодильника на витринах. Это просто безобразие называется. Так что мы возмущены".

Віталій, покупець: "Стоял час в очереди, сказали, что нету, сказали принесут через 2 часа. Короче лохотрон, разводят людей".

Кореспондент: Бути заощадливим в умовах кризи важливо, та не завадить також перевіряти рекламні лозунги і вибирати реальні знижки, бо задарма буває лише сир у мишоловці».

Источник: Телекритика
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.