Сейлз-хаус «Сфера-ТВ», який продає рекламний час телеканалів «Україна», «Футбол», ТВі, RTVi, «Наше кино», «Київ», 24 та «MTV Україна», затвердив шоп-листи на 2009 рік. Про це «Телекритику» повідомила директор компанії Оксана Гончар.
За її словами, прайсові розцінки на рекламу на «Україні» збільшаться на 30%, на інших каналах - у середньому на 20%. При цьому існує кілька варіантів шоп-листів – у гривні та у доларах США. За інформацією «ТК», у валютних прайсах закладено курс розрахунку 5,05, проте пані Гончар зазначає, що підхід буде індивідуальним. Вона також припускає, що з часом дедалі більше рекламодавців переходитимуть на гривню, хоча для каналів, які закупають іноземний програмний продукт та обладнання за валюту, це не зовсім вигідно. «Далі, після затвердження прайс-листів, завжди йдуть переговори, під час яких встановлюється реальна ціна для окремо взятих рекламодавців. Усе залежатиме від розміру бюджетів, періоду контракту тощо. Цього року можуть з’явитися нові змінні, пов’язані з наявністю передплати і взагалі з термінами оплати», - каже пані Гончар. Прогнозувати, на скільки збільшаться доходи каналів від реклами наступного року, Оксана Гончар не стала, оскільки дохід залежить не лише від розцінок, а й від рейтингів: «"Україна" має дуже амбітні плани щодо вироблення рейтингів, і вони зараз роблять усе необхідне, щоб реалізувати ці плани. Тож прогнозувати поки що зарано».
"Телекритика"
Источник: PULT
|