Публікуючи інформацію про ситуацію на телеканалі UBC (зокрема про численні судові позови щодо невиплати зарплатні, готовність частини колективу оголосити страйк тощо), «Телекритика» пропонувала керівництву каналу висловити свою позицію. На нашу пропозицію відгукнувся заступник генерального директора UBC Юліан Зарембовський. Публікуємо наданий паном Зарембовським текст повністю. Останнім часом у засобах масової інформації мусувалася інформація про конфліктну ситуацію на телеканалі UBC - протистояння групи працівників з адміністрацією, інші невеселі явища, що навіть могли негативно позначитись на іміджі каналу. Однак протягом останнього місяця ситуація докорінно змінилась. Власне, ніяких принципово нових змін у діяльність внесено не було. Просто стало зрозуміло, що насправді є достатньо резервів для нормального розвитку телевиробництва – без зайвих гасел, зборів, коливань навколо суті. Команда співробітників каналу, за мізерним у відсотковому обчислення винятком, є працездатною і конструктивно налаштованою. Зараз займатись протестами стає просто ніколи, та й для чого? Втім, задля об’єктивності слід зазначити, що конфліктні зони ще існують, хоч і в мінімальному обсязі. Стан діяльності одного чи двох співробітників UBC, за словами керівництва, можна охарактеризувати як «італійський страйк». Урегулювання цих проблем має завершити мінімальна реорганізація. Для каналу почалось нормальне буденне життя – щоденна телевізійна творчість. Об’єктивно UBC стає цікавішим та інформативнішим. Обсяг власного виробництва за місяць зріс у півтора рази в порівнянні з докризовим періодом і продовжує зростати. Покращилась і якість продукту. Оновилась сітка мовлення. Суттєво зріс рейтинг. Справжнім індикатором цих змін стала поведінка рекламодавців: незважаючи на загальні негативні тенденції у розвитку вітчизняної економіки, рекламні надходження на UBC зростають у рази. Але UBC продовжує свій поступ. Розроблена і починає впроваджуватись нова концепція мовлення, що виділяє блоки «бізнес-ранок», «бізнес-день» (прайм-тайм) та «бізнес-відпочинок», кожен із яких має власні особливості. На черзі – такий знаковий захід, як ребрендинг каналу. У планах – введення регулярних англомовних ефірних блоків, оновлення та ведення в дію нових знімальних студій. Отже, кризова смуга для Українського бізнес-каналу, схоже, позаду. Правильність обраного курсу покаже час. Утім, уже зараз UBC демонструє всім зацікавленим свій варіант антикризового рецепту.
Источник: Телекритика
|