Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?






Спутниковое ТВ играет на понижение

(4 февраля 2009)
В отличие от кабельщиков, которые не могут себе позволить значительно снизить цены, операторы спутникового ТВ начали запускать акционные пакеты, стоимость которых даже ниже стоимости социальных пакетов в кабельных сетях. Подробнее...

Інтернет-видання «ПіК України» буде «законсервовано до кращих часів»

(4 февраля 2009)
«Проект консервується до кращих часів, - сказав пан Фуксман. – Враховуючи складну ринкову ситуацію, різке скорочення рекламного ринку, на жаль, я змушений припинити фінансування. Я був би радий розвивати проект, щоб він увійшов до першої десятки інтернет-видань України, але ми потрапили у складну економічну ситуацію. Сподіваюсь, щойно ситуація на ринку зміниться, нам удасться реанімувати і запустити сайт знову». Подробнее...

Viasat зменшив тарифи до 1 гривні на день

(4 февраля 2009)
З 1 лютого пакет «Viasat Сімейний» коштуватиме 1 гривню на день (раніше його місячна вартість була 48 гривень). Таку ціну компанія обіцяє зберегти до кінця року, незалежно від курсу гривні та стану економіки. Крім цього, Viasat пропонує включити до пакету «Viasat Сімейний» пізнавальний телеканал National Geographic, який раніше був доступний лише в максимальному пакеті «Viasat Престижний». Подробнее...

У рамках «Першого громадського» виходитиме програма Валентина Щербачова про «Євро-2012»

(4 февраля 2009)
З 1 березня в рамках проекту «Перший громадський» в ефірі державних регіональних телерадіокомпаній виходитиме програма, присвячена «Євро-2012». Про це на розширеній колегії Держкомтелерадіо, що відбулася 30 січня в Києві, доповів генеральний директор Київської державної регіональної телерадіокомпанії (КДРТРК) Віктор Пасак. Подробнее...

Развитие DVB-T в регионах. Мелкие вещатели хотят строить локальные маломощные многоканальные сети

(3 февраля 2009)
4-5 декабря 2008 года в Одессе состоялось рабочее совещание Независимой ассоциации телерадиовещателей(НАМ) «Внедрение цифрового телевидения в Одесской области: проблема местного и регионального телевидения». До этого аналогичные совещания были проведены в Одесской и Херсонской областях. Подробнее...

Продакшн-компанія «Ледокол» готує інформаційно-гумористичну програму «Погляд :)»

(3 февраля 2009)
Продакшн-компанія Максима Бахматова «Ледокол» готує інформаційно-гумористичну 60-хвилинну програму «Погляд :)». Про це «Телекритику» повідомили у компанії. Подробнее...

Співробітників НТКУ почали попереджати про скорочення

(3 февраля 2009)
У Національній телекомпанії України почали попереджати про скорочення. Декілька працівників уже отримали такі повідомлення. Подробнее...

Народний депутат Володимир Ландік пропонує відмінити десятикратне збільшення ліцензійного збору для ТРО

(3 февраля 2009)
У Верховній Раді зареєстровано законопроект «Про внесення змін до Закону України “Про телебачення і радіомовлення”» (№3681, щодо визначення розміру ліцензійного збору), ініціатором якого є народний депутат Володимир Ландік (фракція Партії регіонів). Подробнее...

«Гумор ТБ» і «Бабай ТБ» розпочали повноцінне мовлення

(3 февраля 2009)
Як уже повідомляла «ТК», 2 грудня Національна рада з питань телебачення та радіомовлення надала телеканалам ліцензію на супутникове мовлення. Засновником та власником обох каналів є Вадим Сойреф – 50%; ТОВ «Дрім Гейт», м. Київ – 50%. Директор обох мовників – Тетяна Костюченко. Супутник Amos 2/3 (Ізраїль). Тестове мовлення телеканалів розпочалося 1 листопада 2008 року. Подробнее...

Нова комерційна телегрупа буде продавати рекламний час «Куй-ТБ» та М2

(3 февраля 2009)
Нова комерційна телегрупа (НКТГ) розпочне продавати рекламний час телеканалів «Куй-ТБ» та М2. Про це «Телекритику» повідомив новий затупник генерального директора компанії з прямої реклами Олексій Казанцев. Подробнее...

«Укртелеком» знизив абонплату за користування радіоточкою до 2,5 грн

(3 февраля 2009)
ВАТ «Укртелеком», виконуючи рекомендації Антимонопольного комітету України, з лютого 2009 року знизило щомісячну абонентську плату за користування послугами стаціонарного радіо з 5 до 2,5 грн (без ПДВ). Про це повідомляє прес-служба АМКУ. Подробнее...

Продакшн «Українська медійна група» розширюється і шукає партнерів в Україні

(3 февраля 2009)
Кінокомпанія «Українська медійна група» планує розширятися та шукає нових партнерів в Україні замість каналу «1+1». Про це «Телекритиці» розповів власник продакшн-компанії Борис Фуксман. Подробнее...

5 лютого «РадіоМан» стане «Радіо 4U»

(3 февраля 2009)
З 5 лютого радіостанції медіагрупи RMF (Польща) – «РадіоМан» у Львові та «Радіо Тернопіль» в Тернополі, а також станції в Івано-Франківську та Нововолинську (Волинська обл.) мовитимуть із позивними «Радіо 4U». Нагадаємо, відповідне рішення ухвалила Національна рада з питань телебачення і радіомовлення на засіданні 17 грудня. Подробнее...

«Неймовірні історії кохання» на СТБ вестиме Лілія Ребрик

(3 февраля 2009)
Новою ведучою програми «Неймовірні історії кохання» на телеканалі СТБ стане Лілія Ребрик. Про це «Телекритику» повідомили на каналі. Попередня ведуча програми Надія Мейхер покинула СТБ перед Новим роком, вирішивши повернутись у поп-групу «ВІА ГРА». Подробнее...

ТЕТ начал вещание в Никополе

(3 февраля 2009)
Ретрансляцию сигнала осуществляет ООО «Телерадиокомпания «Кварц» на частоте 38 ТВК с мощностью 0,1 кВт. Передачи ТЕТа транслируются в Никополе 21 час в сутки. Население города составляет более 150 000 человек. Подробнее...

Укранимафильм на грани банкротства

(3 февраля 2009)
Самая старая украинская студия анимационных фильмов "Укранимафильм" - на грани банкротства. Государство не только не будет заказывать производство мультиков в этом году - не рассчиталось с аниматорами за прошлый год. Об этом сообщает телеканал СТБ . Подробнее...

Плату за користування радіоточкою знижено удвічі

(3 февраля 2009)
На виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України, ВАТ «Укртелеком» з лютого ц.р. знизило абонплату за користування послугою стаціонарного радіо з 5 грн до 2,5 грн (без ПДВ). Про це повідомив виконувач обов'язків Голови Комітету Олександр Мельниченко. Подробнее...

«Наше Радіо» запустило європейський проект

(3 февраля 2009)
Цей проект фінансується европейськими структурами: «Наше Радіо» стало переможцем тендеру, що проходив у рамках програми European Neighborhood and Partnership Instrument Info and Communication Programme. Сам тендер проходив з лютого по листопад минулого року. Подробнее...

Валерий Бабич: «Производить мультфильмы для кинопроката станет выгодно»

(3 февраля 2009)
Успех в прокате мультфильма «Мадагаскар» заставил многих задуматься об анимации как о прибыльном бизнесе. О перспективах этого направления в Украине, перенасыщенности рынка западной продукцией и о том, почему невыгодно делать мультфильмы для телеканалов, «МедиаБизнесу» рассказал Валерий Бабич – генеральный директор студии «Бабич дизайн», которая производит 3D и 2D анимацию. Подробнее...

Procter & Gamble повертається на телебачення

(3 февраля 2009)
Найбільший рекламодавець в Україні та світі компанія Procter & Gamble із лютого повертається на українське телебачення. За деякими даними, рекламні ролики брендів компанії з’являться як мінімум в ефірі тих каналів, які працюють з будинками продажів «Сфера-ТВ» та Maxximum Advertising. Подробнее...

Радио придется бежать быстрее

(3 февраля 2009)
В ноябре 2008 года радиостанции зафиксировали условные прайс-листы в гривне по курсу 5,05 грн/$. Снижение цен составило от 35% до 45%. В истории человечества было множество кризисов – политических, экономических, идеологических… С наименьшими потерями из них всегда выходили те, кто быстрее реагировал на изменения. Подробнее...

Одесская обладминистрация подключила к «цифре» южные районы области

(3 февраля 2009)
Руководство Одесской области подключило к цифровому телевидению Болградский, Измаильский, Татарбунарский, Ренийский и Килийский районы Подробнее...

У 2009 році УМХ розвиватиме лише один із чотирьох своїх телеканалів

(31 января 2009)
Причиною таких дій Борис Ложкін назвав реакцію компанії на кризу, під час якої, на його думку, варто приділити увагу проектам, які розраховані не на перспективну прибутковість, а швидше гарантують повернення коштів. Shopping TV, Design TV та «Новий дім» пан Ложкін відніс до першої категорії, а «Меню-ТБ» - до другої. Тому в найближчих планах УМХ зосередитися саме на розвиткові кулінароного телеканалу, а саме – вкладати кошти у власний продакшн та якісний покупний продукт. Подробнее...

Ярослав Порохняк: Питання ІРО для «Інтера» не є актуальним

(31 января 2009)
Ярослав Порохняк, віце-президент U.A. Inter Медіа Group, заявив, що плани вийти на IPO сьогодні не є актуальними для компанії. Про це він сказав, відповідаючи на запитання «Телекритики»» про те, чи не змінилися плани «Інтера» щодо публічного розміщення акцій (ІРО) на Лондонській біржі. Як відомо, торік компанія проголосила, що має намір зробити IPO на суму $500 млн. Подробнее...

«Плюсы» закрутили интригу вокруг общенациональной панели

(31 января 2009)
Пиплометрические измерения в очередной раз стали почвой для разногласий между телеканалами. Может случиться так, что весь 2009 год покупателям и продавцам рекламного времени снова придется пользоваться двумя «валютами» телеизмерений. Подробнее...

Гліб Корнілов: «Нам у рамках групи відводиться ділянка конкуренції з ICTV та ТРК “Україна”»

(31 января 2009)
Генеральний продюсер НТН – про те, чому канал показує злочини, які проекти формують бренд НТН, чи є він прибутковим і чому його не можна вважати чоловічим каналом. Подробнее...

Ольга Захарова: «Попытки сделать из “1+1” какое-то другое существо обречены на неудачу»

(31 января 2009)
Бывший арт-директор «1+1», руководитель компании «1+1 видео дизайн» - об уходе с канала, о планах своей фирмы, тенденциях в телевизионном дизайне и своей творческой семье. Подробнее...

Сергей Бойко: «Неконкурентоспособные нишевые каналы будут просто умирать»

(30 января 2009)
Президент группы компаний «Воля» советует вещателям, прежде чем получать лицензию, провести маркетинговые исследования и поинтересоваться у зрителей, а нужен ли им такой канал. Подробнее...

Всі платять за всіх

(30 января 2009)
Нова методика нарахування ліцензійного збору знову підкинула ринку чергову регуляторну проблему. Річ у тім, що Національна рада з питань телебачення і радіомовлення тлумачить правила його нарахування таким чином, що будь-який кабельний провайдер, який заходить на ринок, повинен оплатити збір за всі домогосподарства, розташовані на цій території. Навіть якщо на ній уже працюють інші кабельні мережі, та й компанія реально оцінює «ужинок» як 10-15%. Подробнее...

Монополізм – не загрожує

(30 января 2009)
Ця репліка голови Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Віталія Шевченка до статті Лесі Ганжі «Всі платять за всіх» є уточненням аргументів Нацради, процитованих у матеріалі. Зі свого боку, редакція дякує панові голові регуляторного органу за оперативний відгук на публікацію і пропонує усім читачам долучитися до дискусії щодо нової методики нарахування ліцензійного збору. Подробнее...


Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.