«Радіокомітет» оприлюднив результати третьої хвилі вимірювання аудиторії радіо в містах 50 тис.+, що проводиться дослідницькою компанією GfK Ukraine
Середньодобове охоплення аудиторії радіо в містах із населенням понад 50 тис. осіб зросло на 1,7% і становить 67%. Такі дані третьої хвилі дослідження аудиторії радіо*, що проводить компанія GfK Ukraine, оприлюднило індустріальне об'єднання «Радіокомітет».
За даними дослідників, кількість українців, які контактували з радіо хоч раз на тиждень, зросла на 2% і становить 89%.
Загальний рейтинг радіо збільшився на 0,1% і дорівнює 12,6%. «Однак ця зміна не є статистично значущою», - говорить провідний спеціаліст з розміщення реклами на радіо та у пресі РА «Медіаком Україна» Ігор Романенко.
Натомість у загальнонаціональному рейтингу радіостанцій відбулись деякі ротації. Так, на середину жовтня його очолює «Русское радио», а лідер минулої хвилі «Хіт FМ» із незначним відривом займає друге місце. «Ретро FМ» зберігає свою третю позицію, «Люкс FМ» - четверту. Помінялися місцями в рейтингу Kiss FM і «Наше радіо», а також «Авторадіо» й «Мелодія».
На графіках не відображено рейтингів категорії «Інше» та «Не знаю». З-поміж іншого приховано рейтинги таких мереж, як «Шансон» і «Шарманка» з Business Radio Group, Першого каналу Національного радіо (УР-1) та «Радіо Ера».
Середня тривалість слухання радіо в містах 50 тис.+ упродовж доби, за даними дослідження, становить 4 години 32 хвилини. При цьому найбільше часу радіо приділяють слухачі, які мешкають у центрі (4 год 45 хв) та на сході країни (4 год 44 хв).
За даними GfK, найвищий рейтинг слухання радіо, як і раніше, спостерігається на роботі з 9:00 до 18:00. Причому з 12:00 до 13:00 він сягає свого піку. Відповідно, рейтинг слухання радіо вдома вищий, ніж деінде в періоди з 6:30 до 8:30, а потім - з 18:00 до 24:00 години. Слухання радіо в авто є стабільним впродовж усього дня з 8:00 до 20:00 години.
«На час проведення дослідження припала вагома частина передвиборної кампанії. У цей період особливо актуальною для рекламодавців була висока лояльність радіослухачів до реклами. Якщо з початком рекламного блоку на ТБ, близько 30% телеглядачів стабільно перемикають канали, то радіореклами намагаються уникнути лише 14% українців», - зазначає координатор «Радіокомітету» Віталій Гордузенко.
* Дослідження Radio Research проводиться компанією GfK Ukraine методом комп'ютеризованого телефонного опитування за вчорашній день Day after recall CATI (DAR CATI) на замовлення індустріального об'єднання «Радіокомітет». Опитування проводиться серед мешканців міст «50 тис.+» віком 12-65 років. Обсяг вибірки становить 11 183 респондента. Третя хвиля дослідження по Україні проводилась 6 серпня - 14 жовтня 2012 року.
Источник: ТАСС-Телеком
|