Телеканал «1+1» готовий запропонувати спеціальні ціни тим рекламодавцям, які відмовляться від ексклюзивного розміщення на каналах умовного сейлз-хаусу «Інтер-реклама». Про це заявило керівництво «1+1» під час презентації, яку канал провів 9 липня для рекламних агенцій та рекламодавців.
«Спеціальні ціни» можуть бути на 20-30% нижчими за ціни ексклюзиву з ІР. Для таких угод канал готовий виділити близько 25% своєї рекламної ємності.
При цьому канал не вимагатиме повної відмови від розміщення на каналах ІР та інших каналах, а на додаток до себе пропонує пакет сейлз-хаусу «Сфера-ТВ», керівництво якого також відвідало презентацію у повному складі.
Нагадаємо, ІР дає знижки до 30% тим рекламодавцям, які віддають їй весь або майже весь свій телевізійний бюджет.
Представники рекламних агенцій зазначають, що озвучені цифри є дуже відносними, оскільки кожен рекламодавець має свою власну ціну на ІР. Наразі «1+1» для більшості клієнтів і так коштує дешевше, ніж розміщення в ІР на ексклюзивних умовах, проте у середньому менше, ніж на 20-30%.
Керівництво каналу також оголосило про наміри довести частку каналу за аудиторією «люди 18-54» до 12% (останнім часом вона коливалася в межах 9%) і представив низку прем'єрних серіалів, фільмів та програм.
Источник: Телекритика
|