Навигация

Популярные статьи

Авторские и переводные статьи

Пресс-релизы

Регистрация на сайте


Опрос
Какие телеканалы вы смотрите чаще?







Реклама в пресі додала 7%, на радіо – 18% у першому півріччі 2011 року


31 июля 2011 | Новости / Телевидение | Добавил: Елена Ленова
У першому півріччі поточного року приріст обсягів реклами в Україні становив 18% на ринку радіо, 7% - на ринку преси, 16% - в аутдорі. Такі дані отримала компанія «Комунікаційний альянс» за результатами свого власного моніторингу.

Моніторинг базується на прайсових цінах, не враховує категорії рекламодавців «ЗМІ», «соціальна реклама», «реклама і маркетинг».

У пресі збільшення обсягів реклами у сторінках не спостерігається. Лідерство за рекламними зборами вже кілька років поспіль зберігає за собою видавництво «Бурда Україна». Його збори у першому півріччі - 129 млн грн за прайсовими цінами. Другу позицію посів «Український медіахолдинг», третю - «Едіпрес Україна».

Серед друкованих видань перший щабель за рівнем рекламних надходжень залишився за Cosmopolitan. Другу сходинку обіймає Elle, третю - «Коммерсантъ» зі своїми додатками.

Источник: www.telekritika.ua
Комментарии (0) | Распечатать | | Добавить в закладки:  

Другие новости по теме:


 



Телепрограммы для газет и сайтов.
25-ть лет стабильной работы: телепрограммы, анонсы, сканворды, кроссворды, головоломки, гороскопы, подборки новостей и другие дополнительные материалы. Качественная работа с 1997 года. Разумная цена.

Форум

Фоторепортажи

Авторская музыка

Погода

Афиша

Кастинги и контакты ТВ шоу

On-line TV

Партнеры

Друзья

Реклама

Статистика
Главная страница  |  Регистрация  |  Добавить новость Copyright © 2002-2012 Все о ТВ и телекоммуникациях. Все права защищены.