Корпорація Central European Media Enterprises, власник телеканалу «1+1», прогнозує зменшення попиту на рекламу на ключових для неї ринках у І кварталі 2009 року. Про це повідомляє український «Коммерсантъ» із посиланням на агентство Bloomberg.
«Ми вже бачимо зниження споживацького попиту, через яке клієнти скорочують рекламні бюджети», - заявила віце-президент із корпоративних комунікацій СМЕ Романа Томасова. У зв'язку з цим компанія переглядає прогноз зростання EBITDA в локальних валютах та поточний фінансовий рік. Вона також погіршила прогноз капітальних видатків на рік до $60-80 млн, хоча ще у грудні тогочасний керівник компанії Майкл Гарін заявляв інвесторам, що операційний прибуток буде зростати за будь-якого розвитку економічної ситуації.
«1+1» за перші 18 днів року отримав рекламних надходжень утричі менше, ніж минулого року, у той час як у найближчих конкурентів – «Інтера» та Нового каналу – падіння склало 20-30%.
Телекритика
Источник: IMI
|