Рекламний час ділового телеканалу UBC (Український бізнес-канал) протягом 2009 року продаватиме сейлз-хаус Maxximum Advertising. Про це ТК повідомила піар-служба групи компаній Maxximum. Переговори будинку продажів з каналом тривали довгий час і завершилися підписанням угоди, котра юридично підтверджує ексклюзивне право Maxximum Advertising на продаж 85 % ефірного рекламного часу UBC до кінця 2009 року.
UBC включений до так званого «чоловічого пакету» Maxximum Advertising, до якого входять також телеканали «24», NewsOne, ТВі, Real Estate TV. Пропозиція сформована з телеканалів для чоловічої аудиторії і передбачає додаткову знижку на пакетне розміщення.
Таким чином, сейлз-хаус Maxximum Advertising у 2009 році реалізує рекламні можливості 11 телеканалів: RuMusic, News One, MaxxiTV, «Меню-ТБ», Star TV, Real Estate TV, ТВі, UBC, «24» і Першого національного.
Источник: Телекритика
|